Andrei Constantinescu: Poate ca daca nu s-ar promova atat de mult egocentrismul, demagogia si non-valorile, am avea lucruri mai faine de invatat din social media

Andrei Constantinescu: Poate ca daca nu s-ar promova atat de mult egocentrismul, demagogia si non-valorile, am avea lucruri mai faine de invatat din social media

Daca esti din Bucuresti si ai trecut pe Stirbei, spre Cismigiu, sigur ti-a venit in nas un miros de burgeri de la fastfood-ul mic din colt. Se numeste Burgeria Stirbei, iar recent a fost premiat cu Recenzia Anului de catre Google. Omul din spatele promovarii business-ului de cartier e Andrei Constantinescu, freelence pe social media, copywriter satul de agentii de publicitate, dar si baterist intr-o formatie si realizator de emisiuni la radio. Andrei a lucrat timp de 5 ani pe partea de promovare pentru acest loc, iar totul a inceput de la un burger mancat intr-o zi acolo si o propunere decenta de a lucra cu ei. Intre timp, i s-a cam luat de discutiile din agentii, si mancatoria intre departamente, o concurenta fara sens, care spune el, nu aduce nimic bun.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related