[Cuvinte compromise] Nicoleta Bujor: Acum, poți identifica simplu un grup doar auzindu-l. Ai toate indiciile legate de segmentul de vârstă, educație și poate chiar domeniul în care lucrează

[Cuvinte compromise] Nicoleta Bujor: Acum, poți identifica simplu un grup doar auzindu-l. Ai toate indiciile legate de segmentul de vârstă, educație și poate chiar domeniul în care lucrează

KPIs, funnels, target, CTR, awareness. NFT, partikip, like, FOMO. Da, abuzăm de jargon, da, poate deveni enervant, dar e necesar pentru a ne înțelege ușor în bulă, crede Nicoleta Bujor, Managing Director Stiloul Creativ. Atâta timp cât româna nu are un cod care să susțină aceste concepte, e ok să folosești ce ai la îndemână: și iată cum a apărut romgleza în limba noastră. 

Pare că vorbim toți mai multe tipuri de limba română și cred că asta s-a întâmplat și pentru că evoluția altor domenii e mult mai rapidă decât ar reuși o limbă să traducă codurile de comunicare noi apărute. În plus, suntem mereu cu pedala de accelerație apăsată și limbajul trebuie să ne ajute să comunicăm rapid și eficient, spune Nicoleta

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related