Oral-B este din nou Superbrand

Oral-B este din nou Superbrand

Oral-B, desemnat pentru a doua oară consecutiv Superbrand, este invitat în volumul 10 al cărții Superbrands pentru România. Liderul pieței periuțelor electrice din România își vede astfel încă o dată recunoscute valoarea și încrederea pe care consumatorii români o au în brand, în calitatea produselor sale și în demersurile Oral-B de educare și promovare a unei igiene dentare zilnice.

Oral-B a ajuns în acest top al încrederii în urma unui proces riguros și unitar de selecție în toate țările în care activează Superbrands. Într-o primă etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de profesioniști din industrii precum management, marketing, publicitate, comunicare, branding, media sau consultanță, a evaluat 1.857 de branduri din 65 de categorii, luând în considerare reputația, încrederea, calitatea și diferențierea pe piață. În urma acestei prime evaluări, 1.039 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață. Aceasta, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban, a dat în final lista completă a brandurilor desemnate Superbrands 2021.

“Cea de-a doua desemnare consecutivă a Oral-B drept Superbrand în România nu poate decât să ne onoreze și să ne confirme că periuțele noastre de dinți electrice sunt cu adevărat apreciate de consumatori. Și nu doar atât: cel puțin la fel de important pentru noi este faptul că această recunoaștere vine ca o validare a misiunii cu care Oral-B a pornit la drum și de la care nu s-a abătut niciodată – aceea de a încuraja și a promova o mai bună igienă dentară ca o condiție esențială a unei stări generale de sănătate excelente. Și, ca orice validare, desemnarea Oral-B drept Superbrand este în același timp și un îndemn de a continua pe acest drum”, a declarat Tsantakou Christie, Brand Director Oral Care P&G România. 

Lider pe piața periuțelor electrice din România

Prezent de peste 15 ani pe piața din România, brandul Oral-B a fost asociat încă de la început în mintea consumatorilor cu calitatea periuțelor sale de dinți electrice și cu experiența formidabilă de utilizare. Cu timpul, românii au început să descopere avantajul periuțelor de dinți electrice și Oral-B a avut o mare contribuție la acest lucru. Cifrele o demonstrează: în ultimii 7 ani, piața periuțelor electrice se află într-o creștere constantă, ajungând astăzi la o valoare de 110. milioane de EUR. Oral-B singur a contribuit la această creștere cu 7%.

Cum a reușit Oral-B să atingă asemenea performanțe? Schimbând pur și simplu modul în care ne spălăm pe dinți și transformându-l, dintr-o activitate făcută de multe ori “pentru că trebuie”, într-una cu adevărat dezirabilă.

Tehnologie pusă în slujba igienei dentare

Într-adevăr, miile de rotații pe minut, dublate de vibrațiile capătului de periaj, conduc la o igienă dentară ireproșabilă, pe deplin comparabilă cu o curățare profesională, realizată în cabinetul unui medic stomatolog. Studiile clinice arată că o periuță electrică Oral-B înlătură cu 100% mai multă placă decât periuțele obișnuite – și lucrurile bune de-abia încep. Pe măsură ce avansezi către modelele din partea superioară a gamei Oral-B, vei descoperi noi și noi tehnologii și feature-uri ce fac din utilizarea periuțelor Oral-B una dintre cele mai eficiente metode de a dobândi dinți mai albi și mai sănătoși și gingii mai puternice. Amintim senzorul de presiune ce îți indică presiunea optimă pe care s-o aplici și care contribuie în acest fel la protejarea gingiilor; dar mai ales revoluționara tehnologie de Inteligență Artificială, existentă la modelele Genius X și Oral-B iO, care îți ghidează periajul pentru obținerea celor mai bune rezultate.

70 de ani de istorie

Compania Oral-B a pornit la drum în 1950, când medicul parodontist Robert W. Hutson pune bazele acestui brand și creează modelul manual Oral-B 60. În 1978, Oral-B produce prima sa periuță electrică, modelul D-1, care simula mișcările de du-te-vino ale unei periuțe manuale. Aceasta după ce, în anii ’60 și ’70, periuțele Oral-B făcuseră parte din dotarea echipajelor legendarelor misiuni Apollo ale NASA, în zborurile lor către cucerirea Lunii.

În 2019, Oral-B produce o adevărată revoluție în îngrijirea orală, lansând pe piață modelul Genius X. Inteligența artificială prezentă la acest model a schimbat definiția spălatului pe dinți și a adus tehnologia de ultimă oră acolo unde puțini se așteptau. Iar dacă Genius X a adus revoluția AI la o periuță de dinți, anul acesta, modelul Oral-B iO a desăvârșit-o. iO este cea mai bună periuță produsă de Oral-B până acum și încă un exemplu că, pentru Oral-B, limitele a ceea ce poate deveni spălatul pe dinți nu există decât pentru a fi depășite.

Astăzi, Oral-B este prezentă în peste 60 de țări de pe Glob de pe toate continentele locuite și expansiunea sa nu este nici pe departe încheiată.

Sănătatea corpului începe cu sănătatea orală

Pe lângă perfecționarea an de an a modelelor sale, Oral-B este și un fervent avocat al unei mai bune igiene dentare ca parte a unei stări generale de sănătate bune. Anul acesta, la World Mobile Congress din Barcelona, Oral-B a prezentat rezultatele unui studiu realizat în SUA alături de Scientific American care au relevat, printre altele, faptul că o proastă igienă dentară poate cauza probleme nu doar la nivelul gurii, ci și la cel al întregului corp. Infecțiile netratate la dinți și gingii se pot transmite mai departe, la nivelul inimii, cel mai adesea, dând naștere uneori unor serioase tulburări precum afecțiuni cardiologice, agravarea diabetului, pierderi cognitive sau complicații la gravide.

Pentru dinți mai sănătoși și un mediu mai curat

Inovațiile aduse de Oral-B cu fiecare model și studiile precum cel amintit mai sus nu sunt altceva decât manifestări ale angajamentului Oral-B de a-i ajuta pe consumatori să aibă dinți mai albi, mai puternici și mai curați și gingii mai sănătoase în fiecare zi. La aceasta se adaugă eforturile Oral-B de a contribui la reducerea impactului pe care îl avem asupra mediului, prin încurajarea economisirii resurselor și reciclarea ori de câte ori acest lucru este posibil.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related