[Xmas inspiration] Alexandra Ganea: Anul acesta am invatat extrem de multe, putin “the hard way”, dar a fost un an in care am crescut mult

[Xmas inspiration] Alexandra Ganea: Anul acesta am invatat extrem de multe, putin “the hard way”, dar a fost un an in care am crescut mult

In Spania s-a indragostit Alexandra Ganea de ceramica poloneza. La prima vedere si iremediabil s-a intamplat totul. Si a inceput sa viseze la un magazin cochet, al ei, in care sa vanda obiecte din acest material. A creat brandul Blop, pentru care ea alege forme si culori, iar designeri polonezi creeaza si produc manual cani, cesti, boluri, farfurii din ceramica ecologica.

Clientii vin in magazinul online si cumpara cate un obiect sau doua, apoi revin pentru comenzi mai mari. Fiindca, spune Alexandra, cerámica asta da dependenta, exact ca ciocolata.

“Ador efectiv aceste vase si imi place sa gatesc si sa mananc in ele. Si mi-am dorit sa simta si altii ce simt eu cand vad ceramica asta. Numele a iesit in joaca aproape, m-am tot jucat cu doua cuvinte - blue pottery – pana a iesit Blop”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related