[Comunicare ca la carte] Alex Icodin: Nu conteaza diploma, ci informatia impreuna cu experienta capatata in scoala

[Comunicare ca la carte] Alex Icodin: Nu conteaza diploma, ci informatia impreuna cu experienta capatata in scoala

Oamenii din seria noastra si-au inceput diferit povestile de predat. Si au avut motivatii diferite. Insa, am observat la toti o preocupare pentru stimularea studentilor sa gandeasca pentru ei, sa-si formeze gandirea critica si sa porneasca intotdeauna de la concept, sa nu fie distrasi de mijloacele de executie sau de ideile deja existente la un click distanta. Iar la intrebarea despre cum ii vad studentii, majoritatea raspund ca vor sa fie priviti ca ‘unii de-ai lor’.

Pentru Alex Icodin, parcursul oficial a inceput acum 5 ani, dupa ce un profesor, practician in industrie, i-a facut o vizita la studio si i-a propus sa predea ‘Design si Comunicare vizuala’ la SNSPA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related