Miniobiceiuri. Obiceiuri mai mici, rezultate mai mari - Stephen Guise | Editura Publica, 2019

Miniobiceiuri. Obiceiuri mai mici, rezultate mai mari - Stephen Guise | Editura Publica, 2019

Un miniobicei este un comportament pozitiv mărunt pe care te forțezi să-l faci în fiecare zi. Faptul că acesta este, prin natura sa, „prea mărunt pentru a da greș”, îl face o strategie superioară, facilă și puternică de deprindere a unui obicei. Când vei vedea că evoluezi constant, nu vei avea de ales și vei începe să ai încredere în tine însuți. Bariera din fața primului pas este atât de ușor de trecut încât chiar și persoanele deprimate sau „blocate” pot să aibă succes și să înceapă să-și schimbe imediat viețile. Dacă ai impresia că o flotare pe zi este prea puțin, am o poveste incredibilă pentru tine!

Notă: această carte nu poate fi folosită pentru eliminarea obiceiurilor proaste (deși unele principii ar putea fi utile pentru a renunța la anumite obiceiuri). Miniobiceiurile sunt o strategie pentru deprinderea de obiceiuri sănătoase permanente, precum exercițiile fizice, scrisul, cititul, gândirea pozitivă, meditația, hidratarea, consumul de alimente sănătoase etc.

Stephen Guise, autorul cărții:

„Poți să ai succes fără teama, intimidarea și eșecurile repetate asociate unor strategii precum „găsirea motivației”, hotărârile luate de Anul Nou sau „pur și simplu fă-o”. Ele nu funcționează deoarece îți cer să lupți împotriva propriului subconștient (o luptă greu de câștigat). Abia când începi să joci după regulile creierului tău și să iei în serios limitările umane, așa cum îți va arăta această carte, vei obține schimbări de durată.

Am folosit strategia miniobiceiurilor pentru a ajunge în cea mai bună formă fizică, pentru a citi de zece ori mai multe cărți și pentru a scrie de patru ori mai multe cuvinte. Și totul a început când mi-am impus să fac o singură flotare în fiecare zi. Nu-i așa că e ridicol? Nu chiar, având în vedere ceea ce ne spune știința despre creier, obiceiuri și voință. Sistemul miniobiceiurilor funcționează pentru că acesta este felul în care se schimbă creierul nostru.

Am fost încântat de oportunitatea de a împărtăși cu toată lumea această strategie care schimbă vieți. Pasiunea pe care am investit-o în miniobiceiuri este reflectată în conținutul, calitatea și prezentarea cărții.” 

O minicarte pentru a înțelege cum să schimbăm miniobiceiuri care pot genera maxirezultate. Visul oricărui manager, lider sau întreprinzător. Vestea bună este că, pe măsură ce citeşti aceste rânduri, îți dai seama că este posibil și că este pe deplin în puterea fiecăruia dintre noi. Vestea mai puţin bună este că a progresa necesită și motivație dar mai ales voință și acestea trebuie construite. În paşi mici. Dar, așa cum menționează și autorul, un pas mic este infinit mai mult decât nimic.

Leadershipul are nevoie de perseverență și constanță. Dezvoltarea oamenilor se face în pași mici, subtili uneori. A înțelege cum să ne stabilim obiective de dezvoltare și cum să le punem în practică pas cu pas poate fi elementul diferențiator, cel care ne va aduce succesul în această perioadă dinamică. A fi motivat e important. A avea voință este esențial. Ei bine, aveți în mână o carte care vă poate ajuta în cultivarea voinței.

Madi Rădulescu, PCC™, MBA Managing Partner MMM Consulting

Apariția ediției în limba română a cărții semnate de Stephen Guise este susținută de MMM Consulting International.

 

STEPHEN GUISE este scriitor, blogger și antreprenor. Cărțile lui au fost traduse în 17 limbi și este cunoscut pentru faptul că prezintă strategii foarte profunde, de clasă mondială, care vizează schimbarea comportamentelor, împachetate într-un ambalaj umoristic. Locuiește în Orlando, Florida, aproape de Disney World, alături de o „șopârlă de companie” care a așteptat afară ore în șir înainte să țâșnească în apartamentul lui, în clipa în care s-a deschis ușa. Acum nu o mai găsește nicăieri. Dacă promite să mănânce insectele nedorite, poate să rămână în camera de oaspeți.

 

Video: Autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: The Experience Economy
Ediția I 2019, paperback
Traducător: Cosmin Maricari
Dimensiuni: 10,5 x 17,5 cm
224 pagini
ISBN: 978-606-722-358-3

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related