[Marcom 2021] Mihaela Tudor: Piața s-a dezmorțit și deja circulă din nou interesul pentru dezvoltare.Treptat va crește și va fi și mai puternică decât în 2019

[Marcom 2021] Mihaela Tudor: Piața s-a dezmorțit și deja circulă din nou interesul pentru dezvoltare.Treptat va crește și va fi și mai puternică decât în 2019

Potrivit unor statistici, piața de comunicare a scăzut cu 40%, spune Mihaela Tudor, CEO Tudor Communication. Unele agenții au închis departamente întregi. Piața a fost paralizată de teamă, în contextul în care unii clienți care au înghețat bugetele cel puțin o jumătate de an, deși nu au fost afectați de pandemie, iar alte sectoare au fost închise complet, pe termen nedeterminat. Dar oamenii s-au mobilizat și s-au adaptat la criză, iar 2021 vine deja cu semne de înviorare în marcomul din România. 

Pregătirea pentru neprevăzut ocupă primul loc în mintea multor decision makers și vom regăsi și asta în comunicare. Iar partea de disruptive devine un must have, online-ul fiind masiv bombardat din toate părțile. Cine vine cu “scântei” curajoase, complexe, inovatoare, aliniate obiectivelor de business, va avea mai mult succes.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related