[Marcom 2022] Angelica Adamcsik: A fost - și este - o perioadă de tranziție, în care de multe ori s-a comunicat cu o frică de a nu deranja, de a nu fi părtinitori unei tabere

[Marcom 2022] Angelica Adamcsik: A fost - și este - o perioadă de tranziție, în care de multe ori s-a comunicat cu o frică de a nu deranja, de a nu fi părtinitori unei tabere

Dacă în 2021, cuvântul anului a fost ”incertitudine”, 2022 sigur va fi anul transformărilor, crede Angelica Adamcsik, Managing Partner Hueman. Incertitudinea de anul trecut a fost o ocazie bună pentru adaptare, testare și învățare, așa că Angelica e optimistă. Motto-ul ei pentru anul acesta este ”orice are o soluție”. 

Părerea mea este că Social Media se va transforma, treptat, la fel și modul în care comunicăm pe aceste platforme. Conținutul video devine o necesitate, în primul rând datorită platformelor precum TikTok. Dar toate aceste lucruri nu schimbă cu nimic fundamentul pe care cred că trebuie să ne bazăm în continuare, spune Angelica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Hueman Advertising

Hueman este agenția digitală creativă din Timișoara, specializată în Social Media, soluții web și branding. Suntem o agenție mică, dar flexibilă. Credem în lucrurile făcute bine, care sunt mai presus de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related