[Comunicare ca la carte] Laura Nedelschi: Ce simți și ce gândești tu nu e universal valabil - și asta e cea mai grea lecție în domeniul nostru

[Comunicare ca la carte] Laura Nedelschi: Ce simți și ce gândești tu nu e universal valabil - și asta e cea mai grea lecție în domeniul nostru

Daca imi da cineva vreo diploma, mi-as dori sa deseneze pe ea o inima care face poc de mandrie. Incepem emotional, prin cuvintele Laurei Nedelschi, creative director independent. Interviul cu ea are un vibe anume, pentru ca face ca lucrurile sa para usoare – de la captatul atentiei unei sali de studenti, la stilul ei de predare. Si tot ea mai spune ca fara sa si traiesti, meseria asta nu are cum sa fie sustenabila, facand referire la calitatea noilor generatii de publicitari de a pune limite si de a nu rezona cu maratoane in agentii. Iar in fata lor, considera ca e important:

Sa ii mentin intr-o zona in care sa se intrebe constant “de ce”, dar cu inima. Sa inteleaga exercitiul empatiei. La capatul de receptie sunt oameni, inainte de a fi “consumatori". Sa isi puna ideile preconcepute deoparte si abia dupa aia sa treaca la treaba.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related