[Comunicare ca la carte] Catalin Rusu: Nu ai cum sa fii bun intr-un domeniu fara sa fii cat de cat cult in acel domeniu. E util sa stapanesti notiuni, sa gandesti abstract inainte sa te arunci in practica

[Comunicare ca la carte] Catalin Rusu: Nu ai cum sa fii bun intr-un domeniu fara sa fii cat de cat cult in acel domeniu. E util sa stapanesti notiuni, sa gandesti abstract inainte sa te arunci in practica

Teoria, creativitatea si business-ul. Combina-le cum vrei, dar combina-le. Nu prea poti sa scoti un termen din ecuatia asta. Sunt directiile pe care le abordeaza Catalin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun, in cursurile lui de la ADC sau de unde mai este invitat sa predea. Se pozitioneaza in fata studentilor mai mult ca un maker, decat un preacher. Si este interesat de ce se intampla dupa discutiile propriu-zise, dincolo de informatie. Pentru ca transmite mai mult decat informatie. Si dubleaza cu o doza de incredere.   

“Incerc mereu sa combin o structura teoretic esentializata cu multe exemple, povesti si reactii de moment. Nu-i poti invata pe tineri real time marketing cu sublerul. Datoria ta e sa le impartasesti un mod de gandire, nu doar bune practici.”      

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related