Fulfill.ro, soluția logistică deținută de Mediapost Hit Mail, depășește așteptările la final de an 2021

Fulfill.ro, soluția logistică deținută de Mediapost Hit Mail, depășește așteptările la final de an 2021

Deși 2020 și 2021 au fost ani buni pentru ecommerce-ul din întreaga lume, dificultățile din piața internațională de transport au dus la întârzieri de livrare de la furnizori uneori enorme și au surprins multe companii. În timp ce în general 2021 s-a apropiat de «normalitate» în multe privințe, un alt sfârșit de an frustrant a constituit o amenințare pentru magazinele online, în special pentru cele ce au continuat să gestioneze intern întreg procesul logistic. De la stocuri epuizate și neactualizate, personal insuficient sau costuri crescute și până la livrări întârziate peste măsură, vârful de sezon reprezentat de Black Friday și Crăciun a fost un coșmar pentru multe companii de ecommerce.

De departe câștigătorii anului 2021 au fost magazinele online care au optat pentru externalizarea procesului logistic în încercarea de a ține pasul cu cerințele pieței. Fulfill.ro, soluția de logistică și relații cu consumatorii creată de Mediapost Hit Mail, a asigurat clienților săi un proces logistic automatizat, eficient și rapid, ridicând presiunea de pe umerii acestora chiar și în cea mai aglomerată perioadă a anului.

Divizia Fulfill.ro a trecut cu brio de amenințătorul vârf de sezon din ultimul trimestru al anului 2021, cu comenzi procesate și livrate fără întârzieri sau cu întârzieri minime și colete ambalate cu atenție. În plus, clienții Fulfill.ro au beneficiat în permanență de acces la informații în timp real despre stocuri, depozitare și modul în care sunt procesate comenzile, astfel încât sistemul logistic să funcționeze fără probleme, cu acuratețe și eficient.

În momentul de față, Fulfill.ro dispune de un spațiu de depozitare de 12.500 mp și are capacitatea să expedieze 30000 de produse pe zi.

Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, este prezent în piața românească de 24 de ani și a avut, împreună cu cele 4 filiale ale sale din România și 2 din Bulgaria, o cifră de afaceri de 36 milioane de euro în 2020. Compania are 700 angajați și asigură pentru clienții săi logistica pentru promoții de consumatori, pentru cluburi de fidelizare, logistică pentru comerțul electronic și materiale POS, soluții de marketing automation, precum și soluții de comunicare multi-canal prin call center, SMS, RCS, WhatsApp, chat și email.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related