Fulfill.ro: Procesul logistic, o grijă în minus pentru clienții noștri, chiar și în cea mai aglomerată perioadă a anului

Fulfill.ro: Procesul logistic, o grijă în minus pentru clienții noștri, chiar și în cea mai aglomerată perioadă a anului

După recordurile înregistrate anul trecut, piața de ecommerce și-a reconfigurat procesul logistic pentru a ține pasul cu cerințele consumatorilor și pentru a evita gestionarea îngreunată a comenzilor și a mărfurilor. Astfel, piața de fulfillment a crescut continuu în oglindă cu piața de ecommerce din întreaga lume, iar România nu este o excepție. Retailerii online români au înțeles importanța unui furnizor extern care să le asigure un proces logistic automatizat, eficient și mai ales rapid.

Pentru divizia Fulfill.ro, soluția de logistică și relații cu consumatorii lansată acum opt ani de către Mediapost Hit Mail, creșterea a fost spectaculoasă încă de la debutul pandemiei și a continuat și în 2021 prin dublarea numărului de clienți și a volumului de produse expediate față de anii precedenți.

Fulfill.ro asigură întreg procesul logistic pentru e-commerce – preluare, depozitare, realizare colete și administrare retururi – ajutând magazinele online să se canalizeze  pe ceea ce aduce produsele în coșul de cumpărături al clienților: un site prietenos, promovare și produse de calitate.

Anul 2021 mai are un as în mânecă întrucât urmează cea mai aglomerată perioadă a anului. Febra Black Friday începe să-și facă simțită prezența în rândul retailerilor români care au început deja pregătirile pentru volume de tranzacții ecommerce fără precedent.

Lumina reflectoarelor va fi, și de data aceasta, pe centrele de fulfillment comenzi pregătite la timp și cu precizie. Valorificând ascensiunea continuă din anul precedent, soluția Fulfill.ro asigură clienților săi întregul suport logistic de care aceștia au nevoie pentru a face față volumelor de comenzi preconizate cu ocazia Black Friday 2021.

“În decursul celor opt ani, dar accelerat în 2020, am adus îmbunătățiri continue diviziei Fulfill.ro, astfel că astăzi putem spune că avem soluția completă, automatizată, care integrează preluarea, depozitarea și gestionarea produselor magazinelor online în cel mai rapid și eficient mod, așa cum le place consumatorilor. Nu ne temem nici de volumele mari de Black Friday și de Crăciun pentru că dispunem de un spațiu de stocare și procesare a comenzilor de peste 12500 mp și avem o putere de gestionare de peste 5000 comenzi/zi.”, a declarat Marian Șeitan, Manager General al companiei Mediapost Hit Mail.

Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, este prezent în piața românească de 24 de ani și a avut o cifra de afaceri de 36 milioane de euro în 2020. Compania are 700 angajați și asigură pentru clienții săi logistică pentru promoții de consumatori, pentru cluburi de fidelizare, logistică pentru comerțul electronic, materiale promoționale și materiale POS, precum și soluții de comunicare multi-canal.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related