StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia a companiei Cris-Tim.

Conceptul de creatie si comunicare al noii campanii se bazeaza pe un slogan inovator, simplu si clar : "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA ".

"Este un slogan care denota utilitate si care ne ofera o detasare practica fata de restul competitiei. Prin acesta ne propunem sa construim marca ALPINIA in jurul unui mesaj esential, unic, diferit.
Spotul TV s-a construit in jurul unei situatii cat mai reale din viata cotidiana, in care personajele sunt prezentate ca fiind in situatia de a rezolva anumite activitati casnice legate de prepararea hranei si necesitatea de a aloca timp vizionarii unor programe tv de interes cu ajutorul mezelurilor ALPINIA.
Este prima campanie de acest gen in industria mezelurilor care aduce in prim plan atribute ale utilitatii mezelurilor ALPINIA si in acelasi timp creeaza o relatie emotionala cu consumatorul target", precizeaza Cristian Bura, Director de Media Cris-Tim.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Related