Agentia Grey si Vel Pitar au realizat spotul TV "Atractia" Roll4ever

Vel Pitar si Grey Worldwide Romania au colaborat la realizarea spotului TV care marcheaza lansarea pe piata romaneasca a noii game de minirulade Roll4Ever. Campania de comunicare a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spot TV, machete de presa, Internet si POSM-uri.

Razvan Mircea, Director National de Marketing Vel Pitar, despre noua campanie: "Targetul tanar ofera numeroase provocari atat profesionistilor din marketing, cat si celor din domeniul comunicarii. Noua gama de minirulade Roll4ever ofera tinerilor o alternativa la clasicele produse consumate la scoala sau la petreceri. De aceea, ne-am dorit o campanie de lansare care sa scoata in evidenta personalitatea distincta Roll4ever in categorie, personalitate potrivita modului de viata al publicului nostru: tineri, care creeza trenduri, care adopta cu usurinta noul, fiind un model pentru cei din jur."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

ana ciobotaru
acum 17 ani
naspa moment...sa zic , sa nu zic? spotul e de-a dreptul tampittt

salutare



Branded


Related