Toamna se numara audientele

Programul de dimineata, jurnalele de stiri sau sitcomurile de seara sint productiile care se razboiesc toamna aceasta pentru audienta. Trecerea verii a determinat televiziunile mari sa se incinga pe alocuri la lupta dreapta. In mare parte a programului insa, reteta testata sezonul trecut, de impartire a zilelor si perioadelor zilei, este aplicata cu mare avint si in aceasta toamna.

Dimineata in razboi
Abia deschide telespectatorul ochii, ca televiziunile se bat pe el. Cu toata concurenta care a tabarit peste el, PRO TV nu face decit sa-si consolideze pozitia. Daca in sezonul trecut inregistra in general audiente medii de peste doua puncte de rating in mediul urban, de data aceasta numarul telespectatorilor a crescut cu aproximativ 50%. Si asta in conditiile in care atit Antena 1, cit si Realitatea TV au lansat cu mare fast noile programe matinale. Postul din Baneasa reuseste chiar sa surprinda cu audiente chiar mai mari de un punct de rating, in timp ce rezultatele prezentatorilor plantati cu noaptea in cap in Casa Presei nu se deosebesc cu nimic de cele inregistrate de experimentul de anul trecut cu Catalin Maruta: depasesc rar 0.6 puncte. Si, daca tot a venit vorba despre Maruta, nici acesta nu mai are succesul de-altadata. Revenirea la programul matinal obisnuit, "Tonomatul DP 2", iubitul Andrei a reusit sa creasca ratingul doar in comparatie cu editiile realizate de inlocuitorul sau, Stefan Lungu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related