Brand-new SPOR - o nouă identitate vizuală

Brand-new SPOR - o nouă identitate vizuală
  • Primul brand de vopsea lavabilă românească își redefinește arhitectura de portofoliu și adoptă un design premium și modern pentru produsele din gamă.
  • Vopsești ușor cu SPOR, de 23 de ani în casele românilor
  • Noul portofoliul vizual al brandului SPOR evidențiază calitatea produselor din gamă
  • Investițiile aduse fabricii contribuie la creșterea calității, a inovațiilor și a eficienței produselor
  • Brandul este dezvoltat sub coordonarea noului Marketing & Communication director al Policolor S.A.

SPOR, primul brand de vopsea lavabilă din România, adoptă o nouă identitate vizuală, care reflectă calitatea produselor și expertiza de peste 2 decenii în vopseluri de interior si exterior. SPOR nu este doar cel mai cunoscut brand de vopsea lavabilă produs de Policolor, ci și reprezentarea unei comunități dedicate, pentru care sloganul „Vopsești ușor cu SPOR” este mereu actual.

Design modern, consumer-friendly și QR codes informative

Rebrandingul marchează o mai bună raportare la fiecare categorie de vopseluri din care SPOR face parte și subliniază atributele și destinația fiecărui produs din gamă. Noul sistem grafic permite comunicarea principalelor caracteristici, beneficii și mod de aplicare ale fiecărui produs, facilitând alegerea consumatorilor în funcție de nevoile pe care le au. Cu noua imagine, SPOR aduce consistență și echilibru în sistemul grafic, conservându-și unicitatea și relevanța în piața de vopseluri.

Gama de lavabile cuprinde: SPOR TIXO, cunoscut până acum sub denumirea SPOR vopsea de interior, SPOR Ioni de Argint, SPOR pentru exterior și interior cu Silicon, SPOR Hipoalergenic, SPOR Baie & Bucătarie, SPOR Art Color Pastel, SPOR Art Color Intens și produsele conexe: SPOR Polisept Amorsă Antimucegai, SPOR Polisept Soluție Antimucegai.

Procesul de rebranding se aliniază cu modernizarea fabricii Policolor din București, demarată în urmă cu doi ani. Investițiile în tehnologie au condus la creșterea calității, a inovațiilor de produs și a eficienței în producția de vopseluri, lacuri, emailuri și amorse.

Noile ambalaje se regasesc deja în marile magazine de bricolaj din țară.

Elena Curelaru, noul director de marketing și comunicare Policolor crede în puterea pozitivă generată de finalizarea fiecărui proiect

Restructurarea arhitecturii de brand, precum și coordonarea întregului rebranding al SPOR este realizată odată cu venirea noului director de marketing și comunicare, Elena Curelaru. Cu o experiență de peste 15 ani în domeniu, Elena Curelaru a activat în categorii de piață competitive din zona de retail și FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C și B2B.

Noul director de  marketing și comunicare și-a stabilit deja prioritățile:

Am gândit principalele noastre obiective luându-ne inspirația de la oameni, de la comunități și din noua dinamică socială. În esență, ne reașezăm pe un proces inițiat de Policolor încă de la apariția Spor pe piața din România. Acest proces înseamnă să stai alături, nu față în față cu consumatorii, iar SPOR este primul susținător al celor care au cel puțin un proiect în minte. Credem în puterea generată de finalizarea fiecărui proiect și suntem alaturi de toti românii care cred în planurile  lor, pentru ca ei sunt motorul invizibil al acestei țări. Știm că reamenajarea ori construcția casei pot fi solicitante, tocmai de aceea brandul nostru este SPOR: dinamic, puternic, iubit de către consumatori și cu multe de spus în continuare”, declară Elena Curelaru, marketing & communication director al Policolor S.A.

Policolor, producător de lacuri şi vopsele cu o experiență de peste 50 de ani în România, oferă soluţii şi produse pentru decorarea şi finisarea casei - sub brandurile SPOR, DEKO Professional, PROTECTA, CasaBella, Vinarom, sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor - sub brandurile Klar Professional, Klar Ultra, Emaur și Silverpol și produse destinate industriei auto si  acoperirilor industriale cu arie largă de aplicabilitate. Produsele Policolor sunt prezente în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional, în marile reţele de bricolaj din România și în mii de service-uri auto.

Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităţi de producţie de lacuri si vopsele: Policolor România, cu o nouă unitate de producție aflată în București, pe Bd. Timișoara şi Orgachim Bulgaria in Russe, fiind liderul regional în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor în zona Sud-Est Europeană.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related