Gândesc, deci câștig. Creează idei pentru a-ți îmbunătățti afacerea, cariera și viața - Joey Reiman | Editura Amaltea, 2011

Gândesc, deci câștig. Creează idei pentru a-ți îmbunătățti afacerea, cariera și viața - Joey Reiman | Editura Amaltea, 2011

Se poate ca o idee să valoreze un milion de dolari?
Firește, o mulțime de produse și companii care valorează milioane de dolari au fost construite pe o singură idee.

În această carte revoluționară, care schimbă paradigma, geniul creativ Joey Reiman prezintă un argument convingător pentru valoarea ideilor brute. „Moneda de schimb din zilele noastre este ideea", spune Reiman, învățându-ne să fim creativi într-un fel simplu, concret, distractiv și motivant.

Acum, mai mult că niciodată, avem nevoie de idei noi, importante, proaspete, fierbinți, atractive, provocatoare, care sparg șabloanele. Avem nevoie de idei care să ne mențină în fruntea unui mediu de afaceri care se schimbă la fel de repede ca noile tehnologii, care acum comprimă în zile ceea ce obișnuia să fie decenii de schimbare.

Pentru ca noi toți să putem prospera, poate chiar să supraviețuim, trebuie să începem să gândim mai inteligent, mai complet și mai creativ. Această carte este un ghid practic pentru a acționa în această direcție.

„Gândesc, deci câștig pune cu adevărat în discuție conceptul «Ești ceea ce gândești!» Această carte îți va accelera cariera!"
PATRICIA R. MALONE, Președinte Gucci America, Inc.

 

Joseph Alden Reiman s-a născut în New York la 31 martie 1953. Este absolvent al Universității Brandeis, licențiat în arte (American Studies). După absolvire, Reiman a fost intern pentru regizorul Federico Fellini la Roma, Italia. În timp ce se afla în Italia, Reiman a fost implicat ca pasager, într-un accident de mașină, în urma căruia a fost parțial paralizat. La șase luni de la accidentul său, Reiman și-a revizuit parcursul și a intrat în lumea publicității. Reiman a fost președinte al uneia dintre cele mai importante agenții de publicitate din SUA, Babbitt & Reiman, înainte de achiziția sa, la începutul anilor ’90. El a continuat să fie fondatorul și CEO al agenției Joey Reiman, unde a rămas până în 1995 (unde a derulat campanii pentru clienți precum The Coca-Cola Company, Procter & Gamble, McDonald, ș.a.). Joey este, un invitat frecvent pe subiecte de marketing și branding la CNN.

 

Cartea a apărut în România la Editura Amaltea.

 

Info:

Titlul original: Thinking for a Living: Creating Ideas That Revitalize Your Business, Career, and Life
Ediția 2011, broșată
Traducător: Bogdan Mihăilescu
Dimensiuni: 14x20
175 pagini
ISBN: 978-973-162-088-6

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related