Chef Mat – un nou show marca Lidl România, după un concept creat și executat de agenția MRM România

Chef Mat – un nou show marca Lidl România, după un concept creat și executat de agenția MRM România

Lidl România lansează un nou show online de cooking, pe data de 1 aprilie – de această dată transportând publicul și bucătăria în universul jocului de șah. Show-ul „Chef Mat” va putea fi urmărit pe canalul de YouTube Lidl România și pe surprize.lidl.ro.

Alături de MRM România, Lidl România a adus entertainmentul în bucătărie și a inovat continuu, transformând formatul clasic de cooking show. Astfel, proiectele anterioare “Bucătar Fără Scăpare”, “Bucătar Dupa Ureche” și “Like în Bucătărie” au devenit benchmark-uri pentru industrie într-un timp record și au strâns mii de vizualizări, de la episod la episod, de la producție la producție.

Ingredientele celei mai recente colaborări între agenție și client rămân aceleași – rețete, provocări și invitați faimoși alături de aceiași jurați, într-un nou format reconfigurat de bucătărie.

În Chef Mat, invitații se vor întrece să „dea mat” în bucătărie cu preparatele pe care le gătesc pe o temă decisă de Chef Florin Dumitrescu, piesele de șah devenindu-le ajutoare, fiecare cu rolul ei. Cu ajutorul unei table mici pe care invitații vor face mutările de șah și al unei table mari, unde fiecare piesă are un corespondent uman, rezultatul final promite să fie unul greu de anticipat.

Fiecare episod al show-ului este însoțit și de câte o rețetă, ușoară și practică, pentru cei care vor să gătească acasă pe tema din show. Rețetele sunt semnate și explicate de Chef Florin Dumitrescu.

Prima pereche de vedete care se va duela vineri pe tabla de șah va fi alcătuită din TikToker-ii Lorena Vișan și Louis Florea, iar „regii” care îi vor judeca rămân ambasadorii Lidl - Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits.

 

În căutarea ideii câștigătoare, agenția a trebuit să răspundă la întrebarea: cu ce se poate combina gătitul pentru un rezultat suprinzător?

Răspunsul a venit natural pentru echipele care au mai reinventat terenul bucătăriei în alte jocuri – de această dată câștigător fiind șahul.  

Elementele cheie de entertainment și inspirația au venit din produsele Lidl, dar și din istoricul show-urilor precedente produse de Lidl și agenția MRM România.

„Lidl România a investit cu consecvență pentru a inova în domeniul content-ului digital, iar feedback-ul constant din partea comunității și pozițiile fruntașe în topurile de profil, precum și numeroasele premii câștigate de-a lungul timpului alături de agențiile cu care am colaborat confirmă că am reușit să ne transformăm canalele digitale în adevărate hub-uri de conținut din sfera divertismentului și educației. Astfel, în anul 2021, canalul de YouTube Lidl România a câștigat premiul pentru „Cel mai bun canal de retail” în competiția „Video for Retailers” organizată de Google și, de doi ani, se află în Top 10 canale de cooking, după timpul de vizionare. Prin Chef Mat, venim cu o nouă inovație în content-ul digital, reinventând din nou formatul cooking show-urilor,” a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl România.

“Chef Mat pune gătitul pe o tablă de șah unde piesele prind viață într-un show de lumini ca pe Broadway. Un show de entertainment complet cu cele mai frumoase costume de personaj, puse în cea mai frumoasă scenă din online-ul românesc. Poate sunt subiectiv, dar formatul asta de cooking show are toate ingredientele să se bată cu orice game show de pe Netflix. Stay tuned, merită!“, spune Ion Cojocaru, Content Creative Director, MRM România. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related