Andreea Cartu: De la apariția social media si, mai ales, a influencerilor cu sute de mii de like-uri, publicitatea a devenit mai facilă și fragilă

Andreea Cartu: De la apariția social media si, mai ales, a influencerilor cu sute de mii de like-uri, publicitatea a devenit mai facilă și fragilă

În pandemie, când toate dorurile s-au făcut mari, dorul Andreei Cartu de oameni, de povești și de scris a împins-o să creeze o nouă platformă online. Curatorialist a apărut pentru oamenii care își doresc să citească mai mult decât să dea scroll fără sens pe Facebook, ori să sară din story în story. Și promite să le livreze un conținut editorial util.

Platforma a fost o investiție proprie, iar un prim obiectiv este să se susțină prin proiecte speciale, pentru că Andreea a exclus de la început publicitatea prin bannere în site. În schimb, crede că, pentru un brand, conținutul publicitar scris ar trebui să fie relevant, deoarece filtrează publicul și are potențial mai mare de conversie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related