De la teorie la practică: proiectul cu care Floria.ro și ZackePR arată ce efect au florile

De la teorie la practică: proiectul cu care Floria.ro și ZackePR arată ce efect au florile

În 12 ani de eCommerce Floria.ro a livrat milioane de români în toată țara, dar și în toate colțurile lumii. Fiecare livrare a avut ca efect zâmbete și bucurie, iar pentru a marca momentul aniversar, Floria și ZackePR, partener în comunicare, au arătat cât de mare este de fapt impactul florilor atât asupra celor ce le primesc, cât și a celor care le oferă. În teorie și în practică. Astfel, Floria.ro a derulat un sondaj online, iar pe lângă sondaj, efectul florilor asupra stării de spirit a fost testat și printr-un experiment.  

Rezultatele sondajului

97% dintre respondenții sondajului Floria.ro spun că iubesc florile și jumătate dintre respondenți declară că le place să ofere și să primească în egală măsură flori. De asemenea, aproape 20% cumpără flori spontan, fără niciun motiv.

35% au acasă constant flori, iar 24% le cumpără pentru a-și înfrumuseța biroul, ceea ce demontrează că românii au început să comande flori pentru propria bucurie, nu doar pentru a fi oferite.

Respondenții au mai spus că florile aduc bucurie (36%), o stare de bine (22%) și oferă un sentiment de apreciere (22%).

Rezultatele experimentului

Pentru a observa și documenta efectul florilor asupra stării de spirit, prin intermediul partenerului de comunicare, ZackePR, florăria online a invitat 12 antreprenoare și creatoare de conținut, într-un studio foto, pentru o scurtă ședință foto, invitația fiind făcută fără a pomeni numele Floria. În mijlocul ședinței foto, invitatele au primit, total neașteptat, un buchet de flori special ales și creat pentru ele, iar fotograful a surprins obiectiv reacția lor.

Pozele, grupate apoi sugestiv într-o galerie foto de tip before&after vorbesc de la sine și confirmă rezultatele sondajului. Florile aduc bucurie, entuziasm, veselie. Iar în preajma florilor, devenim mai fericiți, mai zâmbitori, mai binedispuși.

q.e.d

Efectul Floria chiar exista. Și a fost demonstrat atât cantitativ, cât și calitativ.

Floria.ro este o afacere născută din pasiunea pentru flori și dragostea pentru frumos- așa că, ne-am dorit să marcăm cei 12 de activitate, în care am livrat milioane de flori și am învățat ce mult contează creativitatea pentru clienții noștri, cu ceva…altfel. Ne place să suprindem, să ieșim din tipare, să observăm reacții, să aducem bucurie. Așa că, le-am surprins cu adevărat pe cele 12 invitate cu un buchet special create pentru ele. Nu se așteptau deloc, așa că rezultatele experimentului suprinse prin lentila aparatului de fotografiat rămân mărturie: florile surprind plăcut și ne îmbunătățesc considerabil starea de spirit- Marina Popescu, General Manager Floria.ro

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related