[PR de criză] Elena Bululete: Neasumarea greșelilor și ignorarea lor sunt, în continuare, cele mai frecvente greșeli în gestionarea crizelor de comunicare

[PR de criză] Elena Bululete: Neasumarea greșelilor și ignorarea lor sunt, în continuare, cele mai frecvente greșeli în gestionarea crizelor de comunicare

Trecem prin transformări sociale majore și schimbări radicale de paradigmă. Cum se adaptează companiile la ele? De la delimitări în groapa de nisip locală, la retrasări de granițe internaționale, brandurile gestionează situațiile de criză cu mai mult sau mai puțin succes. Vrem să aflăm de la experții în comunicare cum s-a schimbat poziționarea afacerilor în contextul actual, dacă există un ghid de supraviețuire și vreo modalitate să evităm crizele de PR.

Principiile după care se ghidează o echipă de PR au rămas în mare parte aceleași, spune Elena Bululete, Managing Partner al Conan PR. Ce s-a schimbat în ultimii 5-10 ani sunt așteptările consumatorilor, canalele de comunicare și viteza reacțiilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related