[Pro bono în agenții] Delia Mărgărit: Este greu de vorbit despre “bine” în agenții când discuțiile de zi cu zi sunt despre bugete tăiate, proiecte anulate și pitch-uri complexe

[Pro bono în agenții] Delia Mărgărit: Este greu de vorbit despre “bine” în agenții când discuțiile de zi cu zi sunt despre bugete tăiate, proiecte anulate și pitch-uri complexe

Proiectele pro bono aduc satisfacția promovării binelui, însă sunt de multe ori complexe și presupun alocarea de resurse importante din partea agențiilor. Într-un context economic dificil, cu bugete reduse și proiecte anulate, dar și cu așteptări crescute din partea consumatorilor, cum iau agențiile decizia ce proiecte să susțină?

Delia Mărgărit, Managing Partner la The GOOD Company, spune că au învățat să pună limite sănătoase pentru business și că au criterii clare pentru acceptarea unui proiect pro bono. Vor să facă lucrurile bine, așa că implicarea presupune un efort mare din partea echipei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The GOOD Company

In good marcomm, there's no idea without implementation, no strategy without tactics, no wow without work. And that's what The Good Company is all about. Since 2014, we make good things happen around the marcomm... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related