Câștigă cu ETi Milk Burger premii speciale pentru noul an școlar

Câștigă cu ETi Milk Burger premii speciale pentru noul an școlar

Pornind de la nevoia ca mediul fizic în care un copil își desfașoară activitatea, să fie unul potrivit, în care el să dispună de toate elementele care să ii susțină un proces echilibrat de învățare și dezvoltare, ETi Milk Burger a lansat o campanie internațională care vine în sprijinul părinților și al copiilor la începutul anului școlar.

Campania este în curs de desfășurare atât în România cât și Bulgaria, în perioada 22 august - 9 octombrie 2022.

În România, sub conceptul ”ETi Milk Burger te ajută să bifezi o întoarcere la școală de nota 10!”, campania le oferă tuturor celor care cumpără minim 3 produse ETi Milk Burger, în orice combinație, șansa de a câștiga un premiu, prin tragere la sorți, după înscrierea pe site-ul dedicat campaniei. Premiile sunt gândite astfel încât începutul anului școlar să fie un prilej de bucurie pentru copii și un sprijin pentru părinți. Acestea constau în lucruri utile în viața de zi cu zi a oricărui școlar: ghiozdane de tip roller-up, smartwatch-uri GPS pentru ca părinții să le fie alături celor mici ori de câte ori aceștia simt nevoia, vouchere de cumpărături pentru reînnoirea garderobei de hăinuțe și vouchere pentru ca micuții să-și descopere noi pasiuni.

Mecanismul campaniei este similar și în Bulgaria, tot pe bază de înscriere pe site-ul dedicat, iar premiile constau în 20 de ghiozdane echipate cu rechizite și 20 de birouri ergonomice și super confortabile pentru cei mici. Toate premiile sunt oferite prin intermediul unor vouchere valorice.

”Cu toții știm cât de mult contează ca elevii să aibă acasă un spațiu de studiu cât mai confortabil, precum și toate cele necesare pentru un an școlar fără griji. Noua campanie ETi Milk Burger, pe care o avem în desfășurare în România și Bulgaria, este modul nostru de a fi alături de părinți și copii cu un gând bun și premii speciale, care să le aducă un plus de bucurie în anul școlar 2022/ 2023 .”, Emine Murat, Brand Manager, ETi International.

Ambele campanii beneficiază de comunicare pe TV, în mediul digital, precum și de promovare in-store.       

ETi Milk Burger este gustarea savuroasă de la frigider fără conservanți, grăsimi nesănătoase sau coloranți artificiali. Are valoare nutrițională prin ingredientele naturale pe care le conține, precum mierea și laptele, și fiind ambalat în porții controlate de numai 35 de grame, le satisface celor mici pofta de dulce, oferindu-le energie pentru tot ce își propun să facă.

Produsul face parte din portofoliul producătorului de dulciuri ETi. Produsul a fost lansat, în 2013, în Turcia, unde în doar 4 luni de la lansare a atins o cotă de piață de 10%. Doi ani mai târziu, în 2015, brandul a primit titlul de ”Inovația anului în Europa”.

În România, ETi Milk Burger a fost lansat în noiembrie 2017, după primele patru luni de la lansare atingând o cotă de piață de 12.4%, iar în mai puțin de doi ani a primit o distinctie specială de apreciere din partea consumatorilor care au jurizat categoria deserturilor reci. În prezent ETi Milk Burger este al doilea jucător pe piață din categoria produse refrigerate.

Pe lângă ETi Milk Burger, printre brandurile cunoscute din portofoliul ETi mai fac parte Dare și ETi Puf.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related