Creste Grupul CATAVENCU: din ianuarie 2007, patru produse noi

Grupul CATAVENCU va edita, incepand din ianuarie 2007, inca patru publicatii. Portofoliul companiei ajunge, astfel, la 14 branduri de presa scrisa (si citita - nu intimplator). Titlurile noi sunt, in ordine alfabetica, revistele BILANT, IQads, J'ADORE si PSIHOLOGIA Azi.

BILANT - revista lansata in octombrie 2004 este un lunar dedicat oamenilor de business care iau decizii fundamentate pe analize financiare, date statistice si indicatori de specialitate. Revista a dezvoltat si o linie de evenimente si seminarii dedicate diverselor sectoare de piata.

IQads este o publicatie online extrem de apreciata si cunoscuta atat in industria de advertising si comunicare, cat si de publicul pasionat de publicitate de calitate. Proiectul este intarit de o serie de evenimente atipice ( editiile AdBreak, evenimentul de publicitate alternativa ADfel sau festivalul de publicitate BestAds). Lunar, 100.000 de utilizatori acceseaza paginile IQads pentru cele peste 20 de sectiuni din domeniul comunicarii si pentru proiectele speciale IQadsTv si IQadsFm.

J'ADORE este o revista glossy de shopping care se distribuie gratuit in cele mai importante magazine si cabinete de infrumusetare din capitala. Conceptul a fost lansat si testat cu succes la Cluj, acum mai bine de 2 ani. Particularitatea revistei este ca informatia de shopping este 100% utila - prezinta doar lucruri care pot fi cumparate in orasul respectiv. Revista J'ADORE a aparut si in Bucuresti luna aceasta, sub forma unui numar pilot, intr-un tiraj test de peste 30.000 de exemplare, si va fi lansata oficial, in peste 50.000 de exemplare, la finalul lunii ianuarie 2007.

PSIHOLOGIA Azi este un alt titlu nou intrat in Grupul CATAVENCU. Revista apare din mai 2004 si, in ultimii ani, a avut o crestere continua in ceea ce priveste tirajul (auditat BRAT) cat si in calitatea audientei (conform SNA, ocupa locul 1 pe piata revistelor lunare premium, din punct de vedere al calitatii cititorilor). Echipa PSIHOLOGIA Azi realizeaza si un eveniment anual cunoscut publicului si specialistilor in domeniu: Salonul National de Psihologie.

Astfel, titlurile de publishing print si online din Grupul CATAVENCU acopera urmatoarele domenii: quality (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei in Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, J'adore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la Pescuit, Psihologia Azi).

Grupul CATAVENCU face parte din Realitatea Media, organizatie care detine si canalul de stiri RealitateaTV, postul TV de business Money Channel si agentia de stiri NewsIn.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related