Paul Dovan: Daca inainte exista cumpana "proiecte pentru bani si proiecte pentru suflet", acum cele doua se imbina tot mai des in proiecte de tip brand storytelling, lucru care ne salveaza de inimi indoite, sudori reci si guri infometate

Paul Dovan: Daca inainte exista cumpana "proiecte pentru bani si proiecte pentru suflet", acum cele doua se imbina tot mai des in proiecte de tip brand storytelling, lucru care ne salveaza de inimi indoite, sudori reci si guri infometate

Paul Dovan, Director of Photography (DOP), ar normaliza nestiinta si intrebarile. E singura sansa, crede el, sa schimbam o cultura in care ne este rusine sa recunoastem ca nu stim si sa intrebam. În orice domeniu, evolutia depinde de consultare, colaborare si cautarea celor mai bune solutii in echipa. Paul este un DOP auto-didact: tot ce știe despre imagine a invatat din masterclassuri online, de pe youtube, din carti, din natura și de la mentorii lui. A invatat intreband, incercand, testand, facand.

Cel mai important element pentru un DOP care vrea sa intre pe piata este portofoliul. Cea mai eficienta metoda de a-ti forma un portofoliu si de a capata si experienta in acelasi timp este sa tragi proiecte personale. Scurt metraje, spec ads (pentru cine nu cunoaste acest termen si vrea sa filmeze reclame, google it si aprofundati), clipuri muzicale, orice doar sa dati tot ce puteti ca sa aveti un produs final de care sa fiti multumiti si pe care sa-l puteti arata in portofoliu, spune Paul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related