Anul 2022 pentru Manifesto Agency. Idei transformate în rezultate de succes

Anul 2022 pentru Manifesto Agency. Idei transformate în rezultate de succes

Manifesto Agency și-a concentrat activitatea în anul 2022 prin a oferi soluții personalizate clienților, înțelegând că fiecare afacere are nevoi unice și cerințe diferite. Agenția a lucrat în strânsă colaborare alături de branduri pentru a înțelege viziunea lor, a oferit soluții adaptate și a creat campanii care au permis brandurilor să intre în contact și să păstreze legătura cu publicul țintă.

2022 a fost pentru Manifesto Agency un an despre a reînvăța normalitatea și despre a depăși bariere, despre a crea emoții și despre a construi valori. 

“Dacă ne uităm în spate, după 12 luni pline de realizări și provocări, putem spune că ne-am atins obiectivele, atât cele ale agenției, cât și obiectivele clienților și credem că 2022 a fost despre multă muncă și suntem mândri să vedem că după 12 luni, rezultatele vorbesc de la sine”, a declarat Dalia Simion, Implementation Manager&Co-Founder.  

 

Highlight-urile anului 2022

Comunicare & endorsement pentru Stailer, platforma online care aduce mai aproape de public specialiști din industria hair&beauty.

Startup-ul autohton Stailer, o platformă de rezervări online pentru saloanele de înfrumusețare, a lansat o colecție de NFT-uri semnată de designerul Cătălin Botezatu. Manifesto Agency a implementat noi tactici prin analiza felului în care evoluează lucrurile inclusiv pe piața internațională. 

Bianca Berchez, Creative Mind&Co-Founder: “Am realizat o asociere de imagine între Cătălin Botezatu și Stailer, care a atras după sine o nișă aflată în tot mai mare dezvoltare: pasionații tehnologiei blockchain. Startup-ul autohton Stailer a lansat o colecție de NFT-uri semnată de celebrul designer, oferind publicului pasionat al noilor tehnologii resurse de satisfacție și dezvoltare. Formă și culoare, estetică, stil, noutate, viitor și experiență, am putea spune că sunt cuvintele cheie care descriu implicarea celebrului designer în colecția „Shine by Stailer.”

Anul 2022 a însemnat pentru Stailer awarness la nivel național, unde Manifesto Agency a comunicat pe diverse platforme cu ajutorul a peste 150 de influenceri, printre care Selly, Antonia, Dorian Popa sau Ilinca Vandici, care au descoperit și au transmis publicului lor cum putem să folosim tehnologia și noile trenduri pentru a crea o experiență unică și facilă pentru segmetul programărilor online.

Totodată, agenția a dezvoltat pentru Stailer o campanie în cadrul căreia actorul principal al spotului publicitar a fost actorul Mugur Mihăescu, în rolul celebrului personaj Garcea:

“Producția a urmărit un script la fundamentul căruia stau principiile comicului în publicitate, campania bucurându-se de un return excelent”, a declarat Dalia Simion, Implementation Manager&Co-Founder.  

 Locația Lemon Retail Park a fost deschisă oficial prin organizarea unui eveniment cu artiști cunoscuți în România.

În dezvoltarea și construirea capitalului de imagine al brandului, echipa Lemon Retail Park a avut sprijinul Manifesto Agency, care a pus bazele unui eveniment menit să celebreze deschiderea noului centru comercial din zona Voluntari și formarea unei relații între brand și clienții săi. Evenimentul a acoperit o plajă largă de activități și a avut impact asupra locuitorilor din zona de nord a Capitalei, invitați la o serie de activări dedicate în special familiilor și tinerilor: concerte cu artiști din România, sesiuni de Meet&Greet cu numeroși creatori de conținut din mediul online, spații de joacă pentru copii, premii oferite participanților, dar și o experiență culinară completă în materie de shopping.

Bianca Berchez, Creative Mind&Co-Founder: „Grand Openingul a fost marcat de momentele artistice a patru artiști: Delia, Mira, Rareș, Andra Gogan, de prezența celor mai puternice figuri al radioului românesc, Mihai Morar și Daniel Buzdugan, în calitate de prezentatori ai evenimentului, iar atmosfera a fost susținută pe parcursul întregii zile de DJ Andrei Niculae. Creativii agenției au dezvoltat o strategie care a răspuns cuvintelor cheie „fun”, „fresh” și „memorabil”, ținând cont de obiectivul principal al chiriașilor, acela de a-și promova produsele și de a crea o experiență plăcută pentru vizitatori. Evenimentul a adus diverse activități, posibilitatea de a participa la ateliere interactive și workshop-uri, toate desfășurate în zona de jocuri pentru copii și adulți.”  

 ▪ Primul filtrul AR pentru Noodle Pack, o colecție capsulă semnată de designerul Tammy Lovin și un eveniment de inaugurare a primului Drive Thru din România, care a adunat peste 3.000 de persoane.

Pentru Noodle Pack, Manifesto Agency a creat o campanie care a activat simțurile consumatorilor. Agenția a înțeles potențialul produsului și a decis să se concentreze pe un concept amplu care să se bazeze atât pe cunoștințele consumatorilor, cât și pe realitatea virtuală. 

Manifesto Agency a lansat pentru Noodle Pack prima colecție capsulă semnată de designerul Tammy Lovin, care a provocat tinerii să asorteze pack-ul preferat cu ținute care să îi definească. Campania și-a atins scopul, consumatorii devenind astfel vectori de imagine ai brandului. 

Pentru a face experiența și mai interactivă, a fost introdus un filtru disponibil pe Instagram, care a permis publicului țintă să se familiarizeze cu elementele realității virtuale, dar și cu ținutele semnate de Tammy Lovin:

„Asocierea dintre elementele vestimentare și mâncare a fost una neașteptată și ancorată în principiile Gen Z, care valorizează freshness-ul și aluzia culturală. Întregul proiect a însemnat, de fapt, o campanie complexă prin care clienții au putut trăi experiența AR”, spune Bianca Berchez, Creative Mind&Co-Founder.

Asocierea cu Tammy Lovin și întregul proces creativ realizat în mediul online a fost pentru a celebra deschiderea primului Noodle Pack Drive Thru din țară, care a însemnat un capitol nou în consolidarea și extinderea rețelei de restaurante. Evenimentul a transformat parcarea VIVO! din Cluj Napoca într-un mic festival pentru câteva ore. Peste 3000 de fani ai lanțului de resturante, parteneri, colaboratori, influenceri, au luat parte la numeroase activități și la concertul trupei 5 Gang, un moment mult așteptat de publicul clujean.   

 

▪ Belher a participat alături de Retro Future Babe la Neversea, Electric Castle și Untold în 2022. Raluca Bădulescu a devenit Brand Ambassador Belher.

Manifesto Agency a trasat o colaborare între Retro Future Babe, proiectul de retail al Alinei Ceușan și Belher, alături de care au fost prezenți la cele mai mari festivaluri din țară în anul 2022: Neversea, Electric Castle și Untold. Participanții și-au putut crea outfituri și au primit sfaturi de styling de la specialiștii Belher. 

„Asocierea dintre brandul și proiectul de retail semnat de Alina Ceușan, Retro Future Babe și  Belher o putem descrie printr-un proces colaborativ unic. Alături de Retro Future Babe, brandul Alinei Ceușan, Belher a adus în fața sutelor de mii de participanți un exemplu despre stil și o paletă largă de propuneri ce îmbină piesele vestimentare cu perucile și extensiile multicolore”, a declarat Dalia Simion, Implementation Manager&Co-Founder.  

2022 a însemnat pentru Belher și alegerea unui Brand Ambasador. Raportându-se la persoanele publice din România și la produsele brandului, agenția a luat decizia de a colabora cu Raluca Bădulescu, parteneriat care continuă și în 2023.

„În anul 2022 am creat evenimente care s-au bucurat de notorietate și campanii complexe care au avut ca scop poziționarea, atragerea de noi clienți și promovarea produselor. Ne-am concentrat pe a crea emoții, pe dezvoltarea și implementarea unor strategii care au avut în centru consumatorul și produsul, oferind publicului numeroase oportunități și clienților agenției rezultate cuantificabile. Acest lucru demonstrează înțelegerea profundă a insight-ului și a nevoilor clienților noștri, precum și capacitatea agenției noastre de a găsi soluții actuale, inovatoare și eficiente”, încheie Bianca Berchez, Creative Mind&Co-Founder.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related