[Creative 2023] Anda Dobre: Am lăsat în urmă anii în care totul era ultra-photoshopat și arăta impecabil în vizualuri, dar nu reflecta decât vag realitatea

[Creative 2023] Anda Dobre: Am lăsat în urmă anii în care totul era ultra-photoshopat și arăta impecabil în vizualuri, dar nu reflecta decât vag realitatea

Între ”să facem ceva memorabil, cu efect pe termen lung” și ”să facem ce putem acum, cu rezultate mâine”, câștigă din ce în ce mai mult ”acum”. Iar asta se vede în campanii, observă Anda Dobre, Managing Director Web Ventures. Procesul creativ are nevoie de timp și documentare, dar viteza este cea care impune regulile în industria creativă în 2023, iar recesiunea care pândește la colț limitează bugetele de marketing. Chiar și așa, e loc și pentru doze moderate de optimism. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related