[#SeFaceLaStup] Joseph Moghilco: Echipa și oamenii dintr-o afacere fac diferența dintre succes și eșec. Unde sunt multe minți conectate, energia și potențialul cresc

[#SeFaceLaStup] Joseph Moghilco: Echipa și oamenii dintr-o afacere fac diferența dintre succes și eșec. Unde sunt multe minți conectate, energia și potențialul cresc

Joseph Moghilco are 18 ani, se pregătește pentru BAC, e sportiv de performanță și antreprenor. Alături de Tony Saik, prietenul său, sportiv și el, a creat Mr Iron, un brand de cereale proteice, fără zahăr, gândite pentru sportivi, dar și pentru cei preocupați de un stil de viață sănătos.

Joseph este pasionat de neuroștiință și dezvoltare personală, iar Tony se ocupă de vânzări, marketing și promovare. Au în comun entuziasmul, determinarea și disciplina, elemente necesare la început de drum în antreprenoriat. 

”Fiind amândoi sportivi de performanță ne-a fost ușor să vedem în piață lipsa unor asemenea produse. Pe plan internațional, în America, această industrie este în plină creștere, iar acum și în Europa regăsim același trend. Nevoia a pornit inițial din propriile lipsuri pe care le resimțeam”, povestește Joseph. 

Împreună, Joseph & Tony au creat o alternativă sănătoasă pentru snackurile obișnuite.
Au construit repede o comunitate în jurul brandului Mr Iron, mai ales că acest segment de piață este în creștere. 

Povestim cu Joseph Moghilco mai departe, în cadrul seriei editoriale #SeFaceLaStup, susținută de BT, despre experiența antreprenoriatului la 18 ani. O serie de interviuri cu tineri ambițioși și determinați care au lăsat în urmă îndoielile și fricile de a porni propria afacere și au câștigat încrederea de a face acest prim pas la STUP. Au găsit aici o comunitate de specialiști dornici și pregătiți să le ușureze debutul în antreprenoriat. Și chiar mai mult decât atât.

 

Capitolele care v-au adus aici

Eu sunt pasionat de neuroștiință, dezvoltarea creierului, dezvoltare personală, iar Tony de vânzări, marketing și expunerea cu publicul.
Ambii suntem persoane mature, mult dezvoltate pentru vârstă noastră, cu o sete mare de informație, cunoaștere și succes.

Ne-am cunoscut la un seminar de business și afaceri în București. Am avut o apariție pe scena evenimentului, unde am povestit despre afacere, posibilitățile de scalare și ideea de business.

Amândoi suntem sportivi de performanță. Am 18 ani, sunt încă liceean în an terminal, iar Tony are 20 de ani, a terminat liceul cu un an înaintea mea. Tony este și influcer pe rețelele de social media. 

 

Povestea Mr Iron

Mr Iron a apărut ca o inițiativă de a crea viitorul snackurilor și alimentelor sănătoase.
Inițial, compania a fost conturată de mine, când am dat startul afacerii, și odată cu intrarea lui Tony în firmă, lucrurile au crescut substanțial, dezvoltând brandul împreună.

Am fost susținuți de fabrica tatălui meu, Marius, care producea alimente uscate, însă fără o cantitate mare de proteină.
Bazându-ne pe internet, propria experiență și observând trendurile internaționale, am demarat împreună pe această idee. Eram doi tineri ce își doreau să se afirme și să fie altfel. Nu ne-am lăsat influențați și am luat inițiativa.

Fiind amândoi sportivi de performanță ne-a fost ușor să vedem în piață lipsa unor asemenea produse. Pe plan internațional, în America, această industrie este în plina creștere, iar acum și în Europa regăsim același trend. Nevoia a pornit inițial din propriile lipsuri pe care le resimțeam.

Piața se află într-o evoluție extrem de rapidă, în continuă creștere, pe plan național cât și internațional. Tot mai multe persoane sunt interesate de sănătatea și stilul lor de viață.

 

Decizia de a porni o afacere

Nu a fost o decizie grea de luat. Adevărul este că nu am știut în ce intrăm la început, doar am acționat după propria intuiție și perseverență. Scopul nostru era clar, pe parcurs am descoperit metodele să îl atingem.

A contat dorința de a dobândi independență financiară, de a face mai mult decât a lucra la un job.
Am vrut să creăm o comunitate, să construim, să putem să trăim viața din plin.

 

Începutul în antreprenoriat

Plin de suișuri de coborâșuri, ca un roller coaster. Am învățat să găsim soluții indiferent de situație și amândoi nu am putea să fim mai fericiți. Facem exact ce ne dorim, parcă am fost făcuți pentru asta. Am învățat constant și disciplina ne-a adus unde suntem astăzi. 

 

La STUP

Am aflat de STUP de pe internet, din social media. Am ajuns aici pentru că doream un network sporit. Așa că am apelat la serviciile de networking, în mare parte, și serviciile BT banking.
Dintre partenerii STUP, am colaborat cu Baselinker.

Experiența a fost întotdeauna pozitivă, ne-a plăcut enorm și vom căuta să ajutăm comunitatea.

Ne-am găsit echipă pe legal, am primit informații valoroase legate de piață, ne-am crescut imaginea și am reușit să întâlnim oameni esențiali pentru unde este businessul nostru astăzi.

Am găsit un loc unde să fim înțeleși, ajutați, primiți cu brațele deschise.

 

Cele mai importante învățături din antreprenoriat

Întotdeauna există soluții. Consistanța și disciplina vor aduce cele mai multe rezultate, iar echipa și oamenii dintr-o afacere fac diferența dintre succes și eșec. Unde sunt multe minți conectate, energia și potențialul cresc. Un imperiu nu poate fi crescut fără soldații potriviți.

 

Planuri de dezvoltare

Din acest punct, expansiune internațională și loializare națională a clienților.
O să aducem pe piață din ce în ce mai multe produse inovatoare, create de noi, și ne propunem cât de curând să ne extindem pe nișa de fashion.

 

Relațiile cu ceilalți antreprenori

Unele foarte strânse, antreprenorii se ajută enorm unii pe ceilalți și se bucură de succesele celuilalt, cel puțin asta este experiența noastră. Învățăm constant de la alții și oferim de asemenea suportul și înțelepciunea noastră altor persoane. Din nou, relațiile cu alți oameni ne-au ajutat enorm să creștem într-un timp așa de scurt.

Mediul antreprenorial crește rapid! Din ce în ce mai mulți oameni sunt interesați, iar oportunitățile de netoworking și creștere tot mai dese.

 

Sfaturi pentru alți antreprenori aflați la început

Dacă poți să îți imaginezi, poate deveni realitate. Nimic nu e imposibil, iar succesul tău și al companiei tale ține doar de câte sacrificii ești dispus să faci pentru a te vedea sus. Indiferent de situație, trebuie să te prezinți în fața oamenilor, să fii acolo pentru ei și să fii SINCER!

 

Un nume pentru perioada de început în antreprenoriat

În căutarea experienței. Acomodarea.

 

Dacă ai o afacere sau idee de business la început, nu mai ezita, vino la STUP! Te așteaptă o super comunitate de specialiști dedicată ție și afacerii tale care să te ajute să o transformi în realitate.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related