Peste 140 de creatori de conținut explorează altfel Capitala Europeană a Culturii 2023, în Heritage Instameet Timișoara

Peste 140 de creatori de conținut explorează altfel Capitala Europeană a Culturii 2023, în Heritage Instameet Timișoara

Sâmbătă, Timișoara este încă o data în centrul atenției și pe social media, prin patrimoniul său architectural bogat! Pe parcursul zilei, cei mai mulți creatori de conținut concentrați într-un singur punct al țării vor pune în centrul atenției, pe Instagram, Facebook, Tik-Tok, YouTube, în presă și blogosferă, patrimoniul arhitectural și cultural al orașului. Timișoara, cu cele peste 14.000 de clădiri istorice, va fi promovată prin conținut original, în imagini și povești, cu și despre patrimoniul architectural, cu ajutorul jurnaliștilor și al creatorilor de conținut. Heritage Instameet Timișoara este realizat de Asociația Human Made Art (HUMART), prin platforma Cronicari Digitali, având cofințarea Consiliului Județean Timiș, prin programul TimCultura 2023.

Pe parcursul zilei, participanții vor parcurge un traseu ghidat prin Timișoara, alături de reprezentanții de Comunicare a cinci localități din Timiș, oferind vizibilitate obiectivelor în mediul online. Înscrierile pentru tururile ghidate se încheie vineri, ele fiind posibile prin intermediul forumularului de pe pagina evenimentului creat pe Facebook - Meet me in Timișoara! Heritage Instameet by Cronicari Digitali. Participarea este complet gratuită și este deschisă tuturor creatorilor de conținut pasionați de patrimoniul architectural și cultural, indiferent de domiciliu sau chiar naționalitate. Până acum s-au înscris mai mulți participanți din Europa, care vin special în weekend pentru a se bucura de oraș și cu ajutorul Heritage Instameet Timișoara.

În Timișoara, locurile care vor fi explorate, unele deschise special pentru acest eveniment, sunt Villa Kimmel, Rectoratul Universitatii Politehnica, Teatrul Mihai Eminescu, Sinagoga din Cetate,Comenduirea Garnizoanei, Episcopia, Palatul Baroc și Domul romano-catolic.

Tururile ghidate vor începe la 14.30 și se vor încheia cu invitația pentru toți partipanții la un cocktail party cu open bar și mai multe surprize pregătite de organizatori.

Un creator de conținut devenit explorator urban sâmbătă va câștiga 500 euro, de la Cronicari Digitali & Raiffeisen Bank, partener principal Art Encounters, pentru cel mai bun set postare + story cu imagini surprinse în clădirea Garnizoanei din Timișoara, la expoziția Art Encounters descoperită în timpul turului ghidat.

Un alt participant va primi 500 euro, de la Cronicari Digitali și Orange, pentru cea mai creativă postare care surprinde patrimoniul arhitectural, descoperit în timpul Instameet-ului.

În cadrul evenimentului, Profi va oferi premii atât  sub forma unui voucher în valoare de 4.000 lei, pentru o vacanță la Casa Ardeleană (din Via Profi), cât și vouchere de cumpărături în magazinele Profi, pentru participanții la Heritage Instameet „Meet me in Timișoara!” care pe parcursul zilei au surprins cel mai bine patrimoniul architectural,  făcându-le și altora poftă să-l descopere și mai ales să îl protejeze.

În  parcul Iulius Gardens (Family Plaza) din Iulius Town Timișoara, creatorilor de conținut din tururi li se vor alătura și concurenții din Treasure Games in Banat, singurul reality show în social media din România, care se derulează în acestă săptămână. Toți  vor face cunoștință aici inclusiv cu autoritățile și reprezentanții culturali locali și regionali. Premiile nu lipsesc nici de la Cocktail Party, 10 kituri METAXA urmând să fie castigate de realizatorii celor mai creative story-uri care surprind cocktailurile speciale savurate la finalul zilei.

Heritage Instameet „Meet me in Timișoara!” este realizat de Asociația Human Made Art (HUMART), prin platforma culturală Cronicari Digitali. Acţiunea este cofinanțată de Consiliul Județean Timiș, prin programul TimCultura 2023.

 

Cronicari Digitali, platforma care apropie noile generații de patrimoniul cultural și architectural

Asociația Human Made Art și agenția Zaga Brand au creat platforma culturală Cronicari Digitali, care generează numeroase proiecte creative în zona culturală, adresate generației digitale, inclusiv cel mai popular podcast de profil din România. În prezent, podcastul Cronicari Digitali este cel mai popular în România în mai multe categorii din Apple Podcasts, precum și alte platforme de streaming audio. Din 2022, sub Cronicari Digitali a fost dezvoltat proiectul Amintiri Gustoase cu misiunea de a identifica și dezvolta identitatea gastronomică românească.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related