HEINEKEN România și Exploratist câștigă premiile Platină și Bronz la a XIII-a ediție a Eventex Awards, cea mai prestigioasă competiție internațională din domeniul evenimentelor și al marketingului experiențial

HEINEKEN România și Exploratist câștigă premiile Platină și Bronz la a XIII-a ediție a Eventex Awards, cea mai prestigioasă competiție internațională din domeniul evenimentelor și al marketingului experiențial

HEINEKEN România și Exploratist, prima agenție de employee experience din România, au fost distinse cu premiile Platină și Bronz la Eventex Awards pentru două evenimente experiențiale de mare impact organizate pentru angajați: „START 2023, powered by EverGreen” și „EverGreen Fest 2021”.

Premiul Platină a fost acordat evenimentului dedicat conferinței anuale a HEINEKEN România, „START 2023, powered by EverGreen”, organizată în ianuarie 2023. Evenimentul a fost unul exclusiv offline și a fost organizat, sub același concept umbrelă, în toate cele 4 locații ale HEINEKEN în România, angrenând toți cei 1.100 de angajați ai companiei. „START 2023, powered by EverGreen” a inclus o serie de experiențe interactive și imersive, cu scopul de a inspira încrederea angajaților în strategia companiei, de a consolida sentimentul de apartenență la organizație, de a promova o cultura organizațională incluzivă și de a stimula interesul activ și contribuția angajaților la îndeplinirea obiectivelor companiei. Ecranele de 330m2 pe care s-a proiectat conținut video captivant cu vizualizare la 270°, cele 6 activări de brand memorabile, prezența liderilor în mijlocul angajaților, comunicarea interactivă a informațiilor și experiențele imersive - toate au avut un impact emoțional semnificativ, au construit o experiență unică și aduc în continuare beneficii echipei, susținând îndeplinirea cu success a obiectivelor de afaceri.

Premiul Bronz a fost acordat evenimentului „EverGreen Fest 2021”, un eveniment hibrid dinamic și inovator, prin care a fost lansată, în 2021, strategia de business HEINEKEN, EverGreen 2025. Organizat în format de festival cu o durată de 3 zile, evenimentul a atras participarea a peste 1.100 de angajați, cărora le-a transmis cu succes spiritul strategiei HEINEKEN, consolidându-le încrederea în forța echipei și loialitatea față de companie. Activările de brand, realizate prin tehnologii inovatoare, interactive și imersive, au creat impresii și amintiri de neuitat, consolidând conexiunea angajaților cu valorile și cultura organizațională a HEINEKEN România.

Cele două premii sunt realizări importante pentru noi, deoarece onorează efortul depus împreună cu partenerii noștri de la Exploratist, agenția de employee experience alături de care am dezvoltat aceste evenimente. În ultimii ani, a devenit din ce în ce mai important ca toată comunicarea internă să se axeze pe a-i face pe oameni să simtă, să vibreze alături de companiile pentru care creează valoare. Astfel, experiențele imersive și engagementul autentic îi conectează pe colegi unii la ceilalți, precum și la valorile și strategia companiei. Suntem încântați că am reușit să creăm Bucuria Autentică de a fi Împreună, prin construirea unor experiențe unice pentru toți cei 1.100 de colegi din toată țara. Suntem încântați că juriul Eventex a fost inspirat de energia și puterea HEINEKEN și ne-a oferit un nou prilej să sărbătorim împreună Curajul de a visa și de a fi pionieri în zona evenimentelor experiențiale.”, spune Ana Maria Crivăț, Director of Corporate Affairs, HEINEKEN România.

HEINEKEN și Exploratist inovează comunicarea internă. Comunicarea experiențială și autentică are impact pentru că îmbină umanul cu tehnologia, este interactivă și imersivă, apelează la simțuri și produce emoții, lăsând o impresie memorabilă. Astfel, evenimentele experiențiale reînsuflețesc valorile și consolidează mesajele cheie ale organizației, creează sentimentul de apartenență la comunitate și la cultura organizației, inspiră unitate și încredere într-o misiune comună, iar angajații se simt energizați, inspirați și se identifică cu obiectivele companiei.

„Suntem mândri să fim partenerii de încredere ai HEINEKEN în crearea de evenimente experiențiale personalizate, unice, engaging și de impact. Fiecare eveniment este realizat de la 0 și este personalizat 100% după nevoile și cerințele specifice ale clientului, cu foarte mare atenție față de ADN brandului. Designul evenimentului este creat și implementat ținând cont de profilul participanților și de obiectivele de business, pe care le traducem creativ și interactiv, integrând elemente disruptive. Tehnologia este un adevărat catalizator în atingerea „factorului WOW”. Aducem împreună inovația, storytelling-ul și interactivitatea și creăm pentru participanți o experiență plină de energie, de emoție și de învățăminte valoroase. Sinergia dintre Exploratist și HEINEKEN este întotdeauna deosebită! Este un privilegiu pentru noi să explorăm și să creăm împreună! Câștigarea premiilor Eventex ne onorează și ne încurajează să credem și mai mult în creativitatea noastră și să gândim mereu mai îndrăzneț!”, declară Silviu Andrei Petran, Managing Director, Exploratist.

Înființată în 2009, astăzi Eventex Awards este cea mai prestigioasă competiție internațională din domeniul evenimentelor și al marketingului experiențial. În fiecare an, competiția desemnează evenimentele, tehnologia, experiențele de brand și furnizorii de top din lumea evenimentelor, răsplătind creativitatea, inovația și eficacitatea din domeniu.

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi. 

În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World 2030’. 

Exploratist este prima agenție de employee  experience din România care livrează integrat servicii și produse de HR, marketing și digital menite să acopere toate etapele parcurse de angajați într-o organizație. Astfel, Exploratist dezvoltă și implementează strategii și programe de Employer Branding, Comunicare Internă, Diversitate și Incluziune și organizează evenimente experiențiale pentru angajații, partenerii și clienții companiilor.

De peste 11 ani, Exploratist îi aduce pe oameni mai aproape unii de ceilalți și de cultura organizațiilor. People first. Everyday.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related