HENDRICK’S GIN FLORA ADORA  - ginul cu accente florale ce redefinește gustul verii

HENDRICK’S GIN FLORA ADORA  - ginul cu accente florale ce redefinește gustul verii

În aceste timpuri neobișnuite, în inima Pădurii Băneasa a înflorit o petrecere magică! Flori, fluturi și albine, alături de peste 150 de VIP’s și influenceri au așteaptat cu emoție lansarea Hendrick’s Gin Flora Adora în România. O aromă îmbietoare de flori încântătoare și un caracter proaspăt, pe bază de plante, în clasicul stil HENDRICK’S. Agenția Touch Communication, a organizat pentru Alexandrion Group România, în data de 18 mai, cea mai delicată și neobișnuită intrare pe piață a unei noi arome de gin – Hendrick’s Gin Flora Adora în România.

Mulțumim echipei tehnice pentru momentele inedite suprinse la eveniment: 

“Cele mai frumoase părți ale proiectului nu sunt oferite doar de rezultatele de la final, ci și de procesul prin care realizăm toate livrabilele necesare. A fost un proiect foarte provocator pentru toate părțile, dar nu imposibil. În primul rând, produsul este unul ofertant din toate punctele de vedere, elementele grafice care ne-au permis dezlănțuirea creativității, ne-au ajutat să creăm nu doar un eveniment, ci o poveste 360; realizările colegilor din echipa internațională ne-au redat consecvența brandului; istoria produsului ne-a ajutat să înțelegem valorile lui, modul în care este poziționat pe piață, cât și ceea ce dorește să comunice către publicul său. Este un produs premium, iar rezultatele au fost pe măsură. În al doilea rând, am avut oportunitatea să lucrăm cu cei mai profesioniști stakeholderi, fiecare și-a dat interesul ca acest proiect să iasă excelent, iar motivația și asumarea au venit natural. În final, povestea nu este doar despre cifre, ci și despre echipa care s-a creat și dezvoltat în urma colaborării pentru această campanie. Coordonarea, colaborarea, vigilența și asumarea au fost abilitățile echipei pentru acest proiect reușit”, a declarat Mihaela Aftodor, Account Manager Touch Communication.

Petrecerile Hendrick’s au avut loc la un palat din Sud-Vestul Scoției, iar lansarea din România nu se putea organiza decât într-un loc de poveste. Forêt D’or este o locație exclusivistă, care oferă posibilitatea organizării de evenimente în aer liber, în inima Pădurii Băneasa. Pentru decorarea spațiului s-au folosit trandafiri naturali, fluturi ornamentali, iar pentru prepararea cocktail-urilor, în seara lansării, au fost folosite zmeură, castraveți, gheață și noul sortiment de gin Hendrick’s Gin Flora Adora.

Campania de lansare a avut și o componentă de PR. Mai mulți influenceri au primit un kit HENDRICK’S FLORA ADORA, care a inclus sticlă de gin, apă tonică premium, castravete, dar și 3 rețete pentru prepararea cocktail-urilor.

În urma participării mele la lansarea Hendrick's Flora Adora, sunt încântat să împărtășesc impresiile mele despre acest gin excepțional. Cu un buchet floral îmbătător și un caracter proaspăt și herbal, Hendrick's Flora Adora a captat în mod remarcabil atenția publicului cunoscător.

Ca profesionist din industria Horeca, am observat cu încântare cum acest gin a devenit rapid un element cheie în crearea de noi relații profesionale. Aroma sa îmbietoare și notele echilibrate îl fac perfect pentru a fi inclus în băuturi, cu amestecuri creative și pentru a aduce un plus de rafinament în băuturile clasice.

Am observat cu încantare că Hendrick's Flora Adora a atras atenția creatorilor de conținut, care au apreciat frumusețea sa estetică și potențialul de a crea imagini impresionante și povestiri captivante. Prin combinația sa unică de arome și prezentarea sa impecabilă, acest gin a devenit o sursă de inspirație pentru pasionații de creație vizuală.

Lansarea Hendrick's Flora Adora a reușit să surprindă și să impresioneze publicul său țintă, oferind o experiență deosebită și o nouă perspectivă asupra ginului premium. Cu siguranță, acesta va deveni un element de referință în industrie și va continua să impresioneze prin inovație și eleganță. Sunt onorat că din postura de Brand Ambassador Hendrick’s Gin România am reușit să inserez un crâmpei din energia mea pozitivă acestui eveniment magnific!

Felicitări echipei Hendrick's pentru această lansare remarcabilă! Aștept cu nerăbdare să împărtășesc tuturor cunoscătorilor și nu numai, povestea și magia acestui gin neobișnuit”, a declarat Dorin Simo, Brand Ambassador Hendrick’s Gin Romania.

“De la momentul primirii pachetului și până la savurarea unui cocktail, totul pare desprins din povești. HENDRICK’S FLORA ADORA este o completare delicată, dar absolut perfectă la întâlnirile ocazionale. Pe lângă accentele florale pe care acest gin le are la bază, cele trei rețete de preparare includ castravete și zmeură pentru o explozie de culoare și senzații răcoritoare și efervescente. Închizi ochii și te simți teleportat în grădina unui mare palat, unde fiecare floare, fiecare fluture sau fir de apă pune în evidență un întreg circuit perfect”, a declarat Manuela Lupașcu, Content Creator.

Odată cu listarea produsului în magazine, Agenția Touch Communication s-a ocupat și de creația și amenajarea standurilor de prezentare, iar în mediul online va rula o campanie de promovare.

 

Credits:

Echipa Alexandrion:
Yianna Christou - Marketing Manager Imported Spirits Alexandrion Group Romania
Ioana Chiriță – Brand Manager Alexandrion Group Romania
Dorin Simo - Brand Ambassador Hendrick’s Gin Romania

Echipa Touch Communications:
Mihaela Aftodor – Account Manager
Ciprian Dumitru – Senior Account Executive
Mădălina – Nicoleta Nădejde – Account Executive
Filip Alexandru – Field Manager
Delia Băceanu – Graphic Designer
Georgiana Țîmpău – Graphic Designer
Gabriela Gârjoabă – Communications Consultant
Eliza Nicolae - HR Recruiter
Maria Arnăutu - HR Recruiter
Beniamin Obluc – Field & Logistic Manager

Brandurile Alexandrion Group sunt produse pe baza reţetelor unice, folosind doar cele mai bune ingrediente şi în conformitate cu cele mai înalte standarde de calitate. Intense, revigorante, cu arome perfect armonizate, băuturile noastre aduc oamenii împreună, celebrează viaţa într-o manieră inedită şi completează în mod ideal orice ocazie de consum.

Portofoliul nostru diversificat include băuturi spirtoase şi o gamă largă de vinuri liniştite şi spumante, recunoscute pentru calitatea şi atributele lor autentice, premiate la cele mai importante competiţii internaţionale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Touch Communications

In zilele noastre este obligatoriu sa fim permanent conectati, fie ca vorbim despre tehnologie, despre oameni sau evenimente. Noi suntem Touch Communications, o agentie de publicitate full service specializata in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related