Ingeri pentru publicitate in stil romanesc

La aceasta editie AdPrint, diferentele dintre printurile romanesti si cele straine s-au mai estompat. Daca totusi se putea ghici provenienta printului, fara a fi nevoie sa te uiti pe indiciile de la baza, asta tinea de atmosfera fotografiilor, de un ambient destul de familiar pe care, deocamdata, doar noi, romanii, il putem recunoaste pentru ca traim aici.

Cea mai pregnanta impresie de la festivalul international de publicitate AdPrint, desfasurat la Brasov, intre 9 si 11 februarie, a fost progresul remarcabil al printurilor romanesti, din punctul de vedere al executiei.

Pana anul trecut, inca se putea face o clasificare clara: asta e de-al nostru, celalalt e facut de o echipa din Vest. Se putea detecta o anumita superficialitate a art directorilor de la noi fata de compozitie, cromatica, alegerea fonturilor sau a modelului care a pozat. Asta tine si de buget si de resursele interne si de ce fotografi ori stilisti de produs gasesti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

Suntem BTL din cap pana-n picioare. Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.   Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Related