BCR și Cohn&Jansen lansează o nouă campanie 360 despre autenticitate și independență financiară

BCR și Cohn&Jansen lansează o nouă campanie 360 despre autenticitate și independență financiară

BCR și Cohn&Jansen Creative Network lansează un nou capitol legat de inteligența financiară, a treia campanie din platforma de brand „Pentru o Românie inteligentă financiar”, care are ca misiune creșterea nivelului de educație financiară a românilor, prin accesul la informații, tool-uri și produse care să ii ajute sa faca alegeri financiare inteligente.

După o perioadă plină de incertitudine și schimbări, obiectivul campaniei este sa susțina românii să ia deciziile care le fac bine și să trăiască o viață în acord cu valorile lor reale si sa fie mai aproape de cine sunt cu adevărat.

Elementul de declic al schimbării și produsul principal al campaniei este un plan financiar personalizat pe care BCR îl oferă gratuit fiecărui român. O sesiune de coaching financiar, încheiată cu un plan financiar personalizat, atinge subiecte precum moduri de economisire, modalități potrivite de investit sau feluri în care poți ajunge mai ușor la visurile tale, iar astfel echipat cu inteligență financiară și know-how, ai libertatea de a face alegerile care te aduc mai aproape de ce iti doresti.

Spotul TV spune povestea unuia dintre milioanele de români plecați în străinătate care, însă, a ales să se întoarcă acasă pentru a trăi autentic alături de familia sa. Filmat în România și Londra, alături de MultimediaEst, povestea este susținută de muzica artistei Emaa. Însă aceasta nu este singura poveste de eliberare din campanie. Poveștile despre  autenticitate in care alegerile financiare inteligente au facut diferenta, continuă într-o serie de conținut pe diferite canale media.

„După câțiva ani instabili și plini de schimbări, în care ne-am apropiat mai mult de cine suntem cu adevărat, România are nevoie de autenticitate și de încrederea că lucrurile pot merge mai bine. Suntem în momentul în care vrem să ne eliberăm de constrângeri și compromisuri. Și e important să ai alături pe cineva care te înțelege și care îți poate oferi un sfat personalizat. Noi, la BCR, suntem alături de români oricând își doresc să facă o alegere importanta in viata, oferindu-le un plan financiar personalizat și educație financiară, care îi duca catre independență financiară.”, Katerina Todorovski, Head of Brand Marketing BCR. 

„BCR continuă educația financiară atat de vitala pentru noi toti, de data aceasta mutând focusul pe independența financiară. Credem cu tărie că libertatea de a trăi autentic, conform cu valorile și așteptările noastre, vine odată cu siguranța că suntem bine financiar. Prin planul financiar personalizat pe care îl oferă gratuit fiecărui român, BCR isi duce mai departe misiunea de a lupta pentru o Românie inteligentă financiar”, Ștefania Rusu, Senior Brand Manager BCR. 

„Pentru noi a fost important să spunem o poveste care să fie cât mai aproape de români. O campanie despre sentimentul de eliberare pe care-l ai atunci cand te hotărăști să nu mai faci compromisuri, să te intorci la cine ești cu adevărat și să faci ce-ți place. Ce-ți face bine. Despre autenticitate și rolul independenței financiare, primul pas către o viață trăită așa cum vrei”, Mihai Fetcu, Creative Director Cohn&Jansen Creative Network.

Începând cu luna septembrie, campania se derulează în TV, OOH și Digital.

 

Credits:

Echipa BCR
Ionuț Stanimir
Katerina Todorovski
Ștefania Rusu
Gabriela Nicolae
Adrian Stanciu
Nicoleta Andreea Deliu – Pasol
Catalin Ioniță
Andreea Blejan
Claudia Oprescu
Roxana Marcu
Ileana Iliescu
George Toma
Ana Maria Ghiurcă
Andreea Badin
Ovidiu Popa
Radu Iason-Martina
Andreea Curea

Echipa Cohn&Jansen Creative Network
Mihai Fetcu
Maria Guseth
Diana Voinea
Arina Stoenică
Delia Bîrsan
Narcisa Luft
Ilinca Dumitrescu
Raluca Diaconu
Diana Crâșmariu
Andrei Cohn

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related