Initiative semneaza campania media a Lidl pentru emisiunea Chefi la cutite, de la Antena 1

Initiative semneaza campania media a Lidl pentru emisiunea Chefi la cutite, de la Antena 1

Initiative a realizat campania de media in care Lidl este sponsor principal al show-ului culinar „Chefi la cutite”, difuzat de Antena 1. Astfel, in perioada martie-iunie 2016, brandurile Pilos si Piata Lidl sunt promovate in cadrul emisiunii, iar planul de media include, pe langa TV, si expunere in online.

Brandingul Lidl este vizibil in doua spatii esentiale pentru desfasurarea competitiei – camara din care concurentii isi iau ingredientele necesare pregatirii preparatelor cu care doresc sa-i impresioneze pe cei trei chefi renumiti – Florin Dumitrescu, Catalin Scarlatescu si Sorin Bontea, precum si camera interviurilor in care ucenicii se confeseaza in fata telespectatorilor. De asemenea, cosurile cu care acestia se inarmeaza in cursa pentru culegerea ingredientelor retetei castigatoare sunt personalizate cu logo-ul Lidl, iar aproape toate produsele din camara provin din magazinele retailerului.

„Ne-a placut formatul noului show culinar de la Antena 1 intrucat ne ofera o platforma ideala de expunere a brandurilor noastre. Am avut, astfel, ocazia nu doar de a ne extinde colaborarea cu chef Florin Dumitrescu, ci si de a-i surprinde pe concurenti cu produse de calitate pentru preparatele lor, iar pe telespectatori cu momente speciale marca Lidl. Agentia Initiative a reusit, inca o data, sa ne puna in valoare implicarea intr-un proiect de o asemenea anvergura, prin intermediul unei campanii eficiente si cu rezultate deja notabile”, a spus Maria Parvuleasa, PR&CSR Manager, Lidl Romania.

„Pentru a valorifica prezenta Lidl in cadrul acestui show culinar, am gandit un pachet complex de promovare media care contine, pe langa branding in platou si spoturi pozitionate premium, si un product placement inteligent, inclusiv prin crearea unor momente memorabile in emisiune, iar campania este completata de o componenta online", a afirmat Anca Ionescu, Account Director - Head of Unit, Initiative.

„Succesul pe care l-a inregistrat acest show, cu audiente insemnate inca de la primele editii, succes care va continua sa creasca spre etapele finale, ne confirma ca alegerea emisiunii pentru promovarea Lidl a fost una inspirata si ca am mers pe un format castigator”, a completat Andreea Dinescu, Client Service Director, Initiative.

Unul dintre momentele special create in emisiunea Chefi la cutite a fost descarcarea camionului Lidl cu ingrediente pentru salata, inaintea probei care a ajutat la definitivarea echipelor celor trei chefi si intrarea in cea de-a treia etapa a competitiei, cea a confruntarilor directe.

In cadrul componentei online, telespectatorii sunt invitati sa se implice in competitie si sa castige premii de la Lidl prin intermediul unei aplicatii speciale, care ii provoaca sa identifice ingredientele cheie din reteta saptamanii realizata de unul dintre chefi. Concursul retetelor online a fost insotit de postari dedicate pe Facebook. 

 „Chefi la cutite” reprezinta o adaptare a formatului international „Game of Chefs”. Emisiunea a debutat la Antena 1 pe 7 martie si este difuzata in fiecare luni, de la ora 20:30. Prezentat de Gina Pistol, show-ul ii are ca protagonisti pe chefii Sorin Bontea, Catalin Scarlatescu si Florin Dumitrescu, provocati sa intre in arena culinara pentru a se intrece intre ei. Conceptul emisiunii presupune ca fiecare dintre cei trei chefi sa-si formeze o echipa de bucatari, alesi in urma preselectiilor „pe nevazute”, pe care ii antreneaza pentru a-i ajuta sa castige marele premiu de 30.000 de euro. Acest format pare a fi pe gustul romanilor, intrucat emisiunea a inregistrat, inca de la debut, audiente foarte bune, fiind lider de piata pe targetul comercial, in intervalul sau de difuzare. Editia care a strans, pana in prezent, cei mai multi romani in fata televizoarelor a fost cea din 29 martie, cand 448.000 de telespectatori (adica 9,3 procente) din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, au vizionat in medie show-ul de la Antena 1. Varful de audienta a fost atins tot in editia din 29 martie, la ora 21:44, atunci cand aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul tarii urmareau emisiunea „Chefi la cutite”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related