S-a pierdut cheia de la creier

Deutschland uber alles! O vorba putin denaturata de la functia ei originala, dar cit se poate de adevarata atunci cind vine vorba de bere. Prin urmare valabila si pentru un produs premium venit din Germania, berea Beck's.

Strategia
Un mod cit se poate de legitim si de eficient de a promova un produs de import, este sa te folosesti de prejudecatile pe care le au consumatorii despre tara respectiva. (Aici e si miza branding-ului de tara, dar asta e o alta poveste). Japonezii se pricep la electronice, francezii la vinuri, germanii la bere. (... printre altele. Strategia e valabila in cazul germanilor si la masini si se poate extinde si in alte citeva domenii. Oare de ce nu face nimeni reclama la o carte de filosofie, argumentind ca autorul este german?)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related