(DE)CONECTAREA BECK’S la Summer Well, un concept care integreaza o inovatie, sub semnatura agentiei V8 Interactive

(DE)CONECTAREA BECK’S la Summer Well, un concept care integreaza o inovatie, sub semnatura agentiei V8 Interactive

Prin noua directie strategica, lansata odata cu platforma cross-channel Beck’s ON, brandul de bere Beck’s si-a diversificat zona de interactiune online-offline cu consumatorii sai.

Asadar, in aceasta vara, conversatia din online despre muzica s-a mutat si in offline, la cele mai mari festivaluri din tara. Mai mult, la Summer Well, interactiunea a luat o forma neconventionala: doua instalatii digitale si un experiment vizual, toate comunicate sub un concept integrator. 

 

O zona de brand cu 4 spatii de interactiune. Pentru conectare si deconectare. 

Pentru a face legatura dintre online si offline, V8 Interactive a gandit o zona de brand la Summer Well care sa integreze ideea de conectare la muzica si tehnologie (doi dintre pilonii de comunicare ai platformei Beck’s ON) si deconectare prin imaginatie si relaxare (doua dintre coordonatele definitorii ale festivalului).

Sub conceptul de (DE)CONECTAREA BECK’S, brandul si-a asteptat consumatorii cu 4 spatii de activare:

Conectarea tactila: O instalatie unica care, prin atingere, transforma vibratiile in sunete

Instalatia a fost gandita si dezvoltata de agentia V8 Interactive, special pentru Beck’s Romania, pentru a le oferi fanilor de la Summer Well ocazia sa se conecteze cu muzica la un alt nivel: prin atingerea diverselor tipuri de materiale de constructie, vibratiile produse se transmiteau unor senzori si acestia le transformau in sunete. Combinate pe muzica compusa de DJ Freqax, experienta muzicala a devenit una completa si unica.

 

Deconectarea imaginativa: Un experiment vizual interactiv cu live graffiti si video mapping

Experimentul de deconectare a fost gandit in asa fel incat imaginatia sa joace un rol important in povestea desenata live de graffer-ul Binder, chiar acolo la festival, pe un perete de 10 metri, peste care s-a intervenit creativ cu un video mapping. Talentul artistilor si creativitatea privitorilor au facut din experiment o experienta inedita.

 

Conectarea vizuala: Un photo booth care surprinde distractia sub forma de .gif 360

Instalatia, dezvoltata de agentia de brand CAP, a facut poze din toate unghiurile si a generat .gif-uri 360 numai bune de postat pe Facebook pentru toti cei care doreau sa surprinda complet experienta Summer Well.

 

Deconectarea senzoriala: Un spatiu de relaxare pe pufuri, la umbra
Si pentru ca orice festival, dar mai ales Summer Well, e ca o vacanta, cea de-a patra zona din spatiul Beck’s a fost dedicata relaxarii si socializarii.

 

 

"Pentru ca Beck’s e un brand neconventional, anul asta am vrut sa facem o nefacuta pentru Summer Well: sa inventam o noua modalitate de a interactiona cu muzica. Asa am ajuns sa transformam vibratiile produse de diverse materiale in sunete muzicale cu care te poti juca dupa cum ai chef si talent. Am mai adaugat apoi alte mici ingrediente din acelasi film - experiment cu live graffiti si video mapping – ca sa reusim sa aducem, intr-un spatiu de 30 mp, toata esenta platformei Beck’s ON.", Oana Nastase (Head of Copy, V8 Interactive)

 

18 ore de festival si 2000 de oameni care au interactionat cu experientele Beck’s

In cele doua zile de Summer Well, spatiul Beck’s a adunat laolalta peste 2000 de prieteni, dintre care peste 300 au descoperit cum e sa creezi muzica din vibratiile produse de materialele de constructii, alti 1500 si-au facut gif-uri 360 si cu totii au facut parte din experimentul interactiv vizual care, cumulat, a fost realizat din peste 15 ore de live graffiti si 8 ore de video mapping.

 

"Beck’s este un promotor al festivalurilor de bune de muzica si asta nu mai e o noutate. Noutatea de anul acesta a fost imbinarea muzicii cu tehnologia si inovatia: la nivel de experienta de brand, Beck’s a reusit sa suscite interesul a mii de oameni si sa creeze conversatie, atat in digital, cat si la festival - rezultat in linie cu obiectivele noastre." Virginia Radu (Junior Brand Manager Premium Brands)

 

Echipele proiectului

Echipa V8 Interactive:
Andrei Cucoanes – Creative Director
Oana Nastase – Head of Copy
Adrian Stefanescu – Social Media Manager
Corina Angearu – Client Service Director
Iulia Bivolaru – Client Service Executive

Echipa Beck’s Romania:
Alexandra Butoi – Brand Manager Premium Brands
Virginia Radu – Junior Brand Manager Premium Brands
Ioana Albu – Digital Brand Manager
Laurentiu Marin – Event Manager

Echipa CAP (instalatie 360):
Manuel Stanoiu – BTL Manager
Mara Stoenescu – Account Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related