De cand s-a lansat, in 2002, MTV Romania canta, traieste si respira romaneste. Anul acesta, MTV iese in strada si in presa scrisa cu o noua campanie creata de McCann/ Creative Services. E vorba de o serie de trei executii pe print si outdoor, care se vor a fi o extensie dar si un pas inainte al campaniei de imagine de anul trecut, sustinuta atunci prin promo-urile tv "Nunta", "Cainele" si "Magarul".
"Pentru un ochi avizat, pare definitorie inclinatia catre kitsch a poporului astuia simpatic al nostru. Cu vagi exceptii, spatiul locativ romanesc se constituie intr-un veritabil muzeu al rapirilor din serai, iconitelor cu termometru, buzduganelor pirogravate de la Govora sau Herculane, al giocondelor care fac cu ochiul, al pescarilor si ciobanasilor ceramici, al dalmatienilor si pestilor de sticla de pe televizor, al calendarelor electorale frumos sprijinite de sticlutele de rom si martini aduse de vreun ilustru calator cu avionul al familiei. Iar simplul fapt de a interga istet MTV Romania in acest context semneaza actul de asimilare a culturii MTV in "cultura" romaneasca. Si fie ca vrem sau nu, (iar asta e pentru carcotasi si asa-zisi patrioti) aceasta "cultura" exista si e poate singura care ne face simpatici si autentici. Ca atare, anul asta MTV Romania iese pe hartie cu un Manson bibelou, cu un Michael hranind o caprioara intr-o carpeta si cu un Slash termometru." - ne declara Emilian Arsenoaiei, senior copywriter McCann/ Creative Services.