[Punct. Și de la capăt] Silviu Antohe: Ne luăm prea în serios, atât agențiile cât și clienții, și îmi propun să mă distrez mai mult, iar singurul lucru pe care vreau să-l tratez cu maximă seriozitate să fie consumatorul

[Punct. Și de la capăt] Silviu Antohe: Ne luăm prea în serios, atât agențiile cât și clienții, și îmi propun să mă distrez mai mult, iar singurul lucru pe care vreau să-l tratez cu maximă seriozitate să fie consumatorul

Pe de o parte, industria creativă are ambiții mari, măsurate în prezentări cu AI. Pe de altă parte, mentalitatea pe termen scurt a brandurilor și loteria pitchurilor domină încă peisajul publicității de la noi. Silviu Antohe, Executive Creative Director Mullen România, își dorește pentru 2024 mai multă flexibilitate și inovație. 

"Mi-aș dori mai multă claritate, sunt convins că, odată obținută, multe alte vor cădea la locul lor. Cad și în clișeul de a ne propune și să performăm în noul an. Citeam undeva că pentru a obține ceva ce alții nu au, trebuie să faci lucruri pe care alții nu le fac, și mă întreb: “Ce nu sunt ceilalți dispuși să facă?”, spune Silviu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related