SanoPass FIT facilitează accesul la sănătate în ritmul tău, printr-o campanie 360 alături de Dare Digital

SanoPass FIT facilitează accesul la sănătate în ritmul tău, printr-o campanie 360 alături de Dare Digital

SanoPass FIT by MedLife, liderul pieței de MedTech din România care oferă servicii integrate medicale, de wellness, prevenție dar și fitness a lansat campania care va rula în primul trimestru din 2024 sub conceptul “Cu SanoPass FIT, ai sănătate în ritmul tău”.

Pornind de la insight-ul rezoluțiilor uzuale de început de an care presupun, de fiecare dată, o promisiune individuală a grijii față de propria persoană dar și luând în calcul tensiunea recurentă a consumatorilor între “Trebuie să mă apuc” și “Am găsit cea mai bună scuză să mai amân puțin restartul”, SanoPass FIT oferă o soluție personalizată pentru fiecare tipologie de sportiv, printr-un portofoliu care cuprinde o rețea cu peste 400 de săli disponibile în toată țara, acces la sute de clinici medicale, nutriție prin telemedicină și programe de antrenament disponibile în abonamente accesibile pentru fiecare lifestyle.

Conceptul SanoPass FIT, realizat de agenția Dare Digital, a fost creat în linie cu valorile noastre centrale și cu un înțeles profund al comportamentului consumatorului. Acesta reflectă o înțelegere avansată a necesității de personalizare în domeniul fitnessului, recunoscând diversitatea în motivația și resursele sportivilor. Prin acest concept, SanoPass FIT se angajează să facă sănătatea și fitness-ul accesibile și adaptabile pentru fiecare individ, promovând un stil de viață activ și sănătos în ritmul unic al fiecărui consumator,” spune Ioana Dan, Marketing Team Leader.

Componentele campaniei includ, la nivel de comunicare cross-channel argumentele care elimină orice scuză de amânare. Indiferent de obiectivul consumatorului - fie că vizează o condiție fizică de invidiat, definirea pătrățelelor sau un beachbody atrăgător - SanoPass FIT oferă soluții personalizate și adaptate fiecărei nevoi individuale. Din punct de vedere mix de comunicare & media, campania se desfășoară atât în online și în offline, cât și prin activări cross-channel dedicate momentelor de consum din primele trei luni ale anului.

“Conceptul de campanie a fost gândit în linie cu comportamentele recurente ale audienței targetate la început de an și pentru rezoluțiile pe care tindem cu toți sa le facem, în linie cu obiectivele de dezvoltare personală și sanatate ale fiecăruia. Conceptul & rollout-ul de comunicare gândite pentru SanoPass FIT țin cont de obiceiurile de consum ale utilizatorilor la nivel de canale digitale, având o abordare integrată și mesaje declinabile cross-channel astfel încât să susțină poziționarea și avantajele competitive ale brandului, dar și să ne ajute în atingerea și depășirea de KPIs pe zona de performance, în scopul atingerii obiectivelor business-ului,” spune Alexandra Andrei, Head of Digital Content & Social Media, Dare Digital.

Legat de abordarea creativă, Corina Ioniță, Head of Art Direction la Dare Digital, adaugă:

“Întregul concept al campaniei SanoPass FIT și identitatea vizuală abordată sunt create într-o direcție efervescentă, dinamică, pentru a ilustra și a susține un stil de viață sănătos, activ, oferind totodată motivație consumatorilor la nivel de categorie. Elementele și coloristica incluse transmit esența și energia unei vieți echilibrate și pline de vitalitate, ancorate totodată în obiceiurile de consum ale utilizatorilor în mediul digital.”

“În comparație cu anul trecut, când doar 14% din români au rămas activi în sălile de fitness pe tot parcursul anului, am observat o creștere semnificativă a participării în 2024. Această schimbare evidențiază un salt impresionant în angajamentul față de un stil de viață sănătos, subliniind succesul campaniei noastre în motivarea oamenilor să prioritizeze fitness-ul. La SanoPass FIT, ne dedicăm constant creșterii gradului de conștientizare a sănătății și a stilului de viață activ, unul dintre scopurile noastre principale fiind să încurajăm un viitor mai sănătos pentru toți,” completează Ioana Dan, Marketing Team Leader  SanoPass FIT.

 

Credits:

Echipa SanoPass FIT By MedLife
Managing Partner: Andrei Vasile
Marketing Team Leader: Ioana Dan
Network Fitness Manager: Alexandru Dinu
Chief Operating Officer: Daniel Lazăr

Echipa Dare Digital
Senior Copywriter: Alexandra Manoilă
Head of Art Direction: Corina Ioniță
Head of Social Media & Digital Content: Alexandra Andrei
Social Media Manager: Ștefania Dumitrescu
Head of Media: Andrei Bălbărău
Performance Specialist: Florin Iacob

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital is a Romanian creative agency with an integrated approach to digital creativity and media performance.   We work as a core team extended to a system of more than 80 battle-tested... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related