Dare Digital livrează servicii de comunicare digitală integrată pentru 19 mall-uri din portofoliul NEPI Rockcastle din România, cel mai mare proprietar de malluri la nivel național

Dare Digital livrează servicii de comunicare digitală integrată pentru 19 mall-uri din portofoliul NEPI Rockcastle din România, cel mai mare proprietar de malluri la nivel național

Dare Digital a câștigat pitch-ul de comunicare digitală integrată organizat de NEPI Rockcastle România, cel mai mare proprietar, dezvoltator și administrator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est și prestează servicii digitale integrate, de la strategie de comunicare, creație, social media, activări digitale și paid media pentru 19 mall-uri care acoperă portofoliul companiei la nivel local.

Strategia de comunicare anuală dezvoltată de către agenție implică o abordare customizată pentru producția de conținut și amplificare media atât la nivel centralizat cât și granulat pentru brand și mall-urile din portofoliu.

Pentru a susține obiectivele din 2024 prin maximizarea de digital KPIs cu conținut relevant, adaptat poziționării geografice a mall-urilor, audiențelor main și integrând totodată obiceiuri de consum de canale digitale, formate în trend și dezvoltarea de key messages relevante, agenția a propus o strategie de conținut prin care își propune să genereze conversații relevante în toate fazele unui funnel de marketing și care să transforme the casual followers în active shoppers.

“Ne propunem să aducem valoare adăugată la nivel de comunicare digitală integrată pentru NEPI Rockcastle România, care presupune o abordare strategică personalizată și o metodologie care îmbină coerent producția de conținut pe medii digitale și promovarea în media în scopul obținerii de KPIs cât și maximizării nivelului de footfall în locațiile fizice,” spune Alexandra Andrei, Head of Digital Content & Social Media la Dare Digital.

"Începerea colaborării cu NEPI Rockcastle, cel mai important jucător din industria de retail real estate, reprezintă un moment cheie pentru noi. Acest parteneriat nu doar că evidențiază angajamentul nostru către optimizarea amprentei digitale a clienților din portofoliul Dare, ci marchează și unul dintre cele mai provocatoare procese de pitch pe care le-am coordonat până în prezent. Drumul către această colaborare a constat într-o planificare riguroasă și previziune strategică în două etape distincte de pitch desfășurate pe o perioadă de trei luni, subliniind dedicarea noastră de a depăși standardele industriei și de a cultiva o relație care promite creștere mutuală substanțială și inovație,” adaugă Ruxandra Florescu, Chief Growth Officer la Dare Digital. 

“Am ales Dare Digital pentru propunerile de digital integrate care se traduc într -un mod de lucru și un workflow bine pus la punct prin care avem certitudinea că vom putea comunica coerent pentru fiecare entitate din portofoliu, dar și într-un mod centralizat în funcție de audiențele pe care le avem în vedere în fiecare locație. Mixul de strategie de comunicare și conținut, dar și abordarea la nivel de paid media arată o înțelegere clară a categoriei și a nevoilor audiențelor în industria în care activăm. Mai mult, orientarea către eficientizarea rezultatelor se traduce, în final, în traficul generat în centrele noastre comerciale dar și în KPIs de digital pe obiectivele noastre anuale,” spune Roxana Baias, Head Group Marketing NEPI Rockcastle. 

NEPI Rockcastle este cel mai mare proprietar, dezvoltator și administrator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est (ECE). Portofoliul companiei, în valoare de 6,8 miliarde de euro, cuprinde 2,2 milioane de metri pătrați în nouă țări din Europa Centrală și de Est. Este lider de piață în România și Polonia (cele mai mari două piețe ale NEPI Rockcastle), Bulgaria, Ungaria și Slovacia și deține centre comerciale în Croația, Republica Cehă, Lituania și Serbia.

Creșterea NEPI Rockcastle este impresionată printr-un program de dezvoltare în valoare de 650 de milioane de euro, însoțit de achiziții cu obiectiv de creștere, compania finalizând achiziția a două active importante - Forum Gdansk Shopping Centre (Gdansk) și Copernicus Shopping Centre (Torun), ambele în Polonia - în 2022. NEPI Rockcastle beneficiază de două avantaje strategice cheie - portofoliul său unic de spații de retail din Europa Centrală și de Est, creat în ultimii 15 ani, și echipa de peste 600 de specialiști cu un know-how unic, la nivel local, în domeniul proprietăților de retail.

 

Credits:

Echipa Nepi Rockcastle
Anca Veluda – Group Head of Digital & CRM
Ramona Ursu – Digital Marketing Manager
Alina Stan – SPOT Mobile App Lead
Alexandra Oros – Digital Specialist
Cristina Carare – Digital Specialist
Elena Pitigoi – Digital Specialist
Anita Stroescu – Digital Specialist

Echipa Dare Digital
Corina Ioniță - Head of Art Direction
Vlad Grigore - Senior Art Director
Ioana Buraga - Senior Copywriter
Flavius Țăran - Graphic Designer
Ruxandra Florescu - Chief Growth Officer
Alexandra Andrei - Head of Digital Content & social Media
Andrei Bălbărău - Head of Performance Media
Alina Șincu - Social Media Manager
Teodora Concită - Social Media Manager
Ștefania Dumitrescu - Social Media Manager
Teodora Iacob - Performance Media Specialist
Andrei Ungureanu - Performance Media Specialist
Paul Răcianu - Performance Media Specialist
Sarah Boustani - Account Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital is a Romanian creative agency with an integrated approach to digital creativity and media performance.   We work as a core team extended to a system of more than 80 battle-tested... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related