"Anatomia unui media plan" radiografiata de Media Hub Consultants

Media Hub Consultants a organizat joi 29 martie workshop-ul cu tema "Anatomia unui media plan" . Adresat advertiserilor si agentiilor de publicitate, workshop-ul a reunit reprezentati ai unor jucatori importanti din piata de publicitate : Berlin-Chemie, Friends Advertising, Germanos, IQads, MOL Romania, Real Hypermarket, Supreme Chocolat.

Participantii au avut prilejul sa inteleaga mai bine felul in care se construieste o strategie de media, sa-si clarifice notiunile si conceptele de media planning si buying si sa descifreze resorturile interne ale pietei romanesti de media.

"Pentru cariera mea, acest training mi-a adus si-mi va aduce cu siguranta pe viitor un plus de valoare" considera Irina Paraschiv brand manager Supreme Chocolat, in timp ce Cristina Trandafir, brand manager Berlin -Chemie apreciaza ca "totul a fost perfect, incepand de la organizare si continuand cu felul cum a fost structurata si livrata informatia propriu-zisa".

Infiintata in aprilie 2006, Media Hub Consultants este prima companie specializata in audit si consultanta media din Romania. Media Hub este condusa de Sorin DORU, fost managing director al agentiei de media Optimedia Romania. Doru are o experienta de 11 ani in domeniu lucrand de-a lungul timpului pentru clienti importanti din piata de publicitate precum Altex, L'Oreal / Garnier, Germanos, Hochland, HP, OMV, Renault, Telemobil, Whirlpool.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related