[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant

[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant

Timpul - hai să-l oprim în loc pentru a putea să ne rezolvăm și noi treburile în ritmul potrivit, ce ziceți? Cel puțin, așa vede Raluca Zamfir, Managing Partner  RAN Communication Agency, rezolvarea unei probleme din ce în ce mai spinoase din PR. Tocmai de aceea, cuvântul ACUM nu-i sună bine, această urgență cu care trebuie rezolvat totul.

"În ultimii ani instrumentele, canalele și metodele de comunicare s-au schimbat, iar segmentarea publicului și personalizarea mesajelor sunt esențiale pentru a obține rezultate dorite", spune Raluca.

Este o presiune constantă, provenită din micșorarea nivelului de atenție cu care suntem învățați, prin diversele platforme care apar de la an la an. Raluca crede că nu există Bad Publicity - atât timp cât ai ajuns în memoria colectivă cumva, nu mai contează cum ai făcut-o.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie independenta de comunicare, cu o istorie de 12 ani si cu o experienta ampla in zona de consumer experience.Viziunea RAN Communication este sa creeze plus-valoare pentru clientii sai,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related