ÎNVAȚĂ CU TOMIȚĂ – campanie de informare a copiilor asupra pericolelor în online

ÎNVAȚĂ CU TOMIȚĂ – campanie de informare a copiilor asupra pericolelor în online

Agenția de marketing Inventive Plus, formată dintr-o echipă dedicată și cu expertiză solidă în marketing-ul digital, continuă campania „Învață cu Tomiță”, a cărei misiune nobilă este aceea de a aduce la cunoștință riscurile și potențialele pericole la care copiii se pot expune în mediul virtual. Deoarece internetul reprezintă o cu totul altă „lume paralelă”, există un risc foarte mare ca interacțiunile în care copiii se angajează să nu fie, întotdeauna, cele mai sigure.

Drept urmare, prin workshop-uri și proiecte extinse, în conformitate cu vârsta copiilor, ei promovează securitatea în online, vorbind despre importanța protejării datelor personale în online, sensibilitatea acestora, prevenirea cyberbullying-ului, un fenomen tot mai răspândit, și navigarea responsabilă pe diferitele website-uri și rețele de socializare.

 

Obiectivele campaniei „Învață cu Tomiță” – Primăvară & Toamnă 2024

Campania de anul trecut, desfășurată în perioada 02.05.2023-09.06.2023 s-a bucurat de succes în rândul copiiilor cu vârste cuprinse între 6-13 ani, clasele 0-IV. Ca urmare a peste 100 de ore de activitate în școli, mesajul campaniei – și anume siguranța în mediul online, comportamentul etic în online, navigarea responsabilă și limitarea riscurilor asociate – a ajuns la peste 2876 de copii. Alături de partenerii proiectului „Învață cu Tomiță”, s-au fundamentat bazele cunoașterii riscurilor mediului online, respectiv strategiilor necesare pentru a evita expunerea la acestea.

„Învață cu Tomiță” nu este neapărat o oportunitate de promovare, ci reprezintă un liant esențial în educarea copiilor în ceea ce privește siguranța și comportamentul responsabil. Din nefericire, foarte puțini copii & părinți cunosc potențialele riscuri pe care navigarea iresponsabilă în online le-ar putea avea. Conștientizarea acestora limitează semnificativ posibilitatea întâmplării lor și, într-un astfel de context, „Învață cu Tomiță” are rolul de a livra într-o formă ușor de asimilat și de înțeles lecții eficiente, adaptate capacității de înțelegere a copiilor, despre siguranța în online.

 

De ce să te alături campaniei „Învață cu Tomiță”

Dincolo de a fi o alternativă eficientă și inspirată de promovare a brandului, campania „Învață cu Tomiță” este despre educare – și ce altă misiune este mai onorabilă decât cea de a promova și aduce un plus de valoare în direcția educării copiilor? Mai ales atunci când vine vorba de un astfel de aspect, siguranța în mediul online. Din nefericire, „atacurile cibernetice” pot lua forme dintre cele mai violente și răuvoitoare, fiind cunoscut faptul că, în rândul tinerilor, și nu numai, comportamentele nesănătoase și lipsite de etică din mediul online au făcut multe victime.

Cu ajutorul motănelului Tomiță care are nevoie de susținere pentru a-și transmite mesajul la un număr cât mai mare de copii, lecțiile despre siguranța în mediul online iau o formă semnificativ mai ușor de asimilat și urmărit de către copii. Partenerii care își doresc să investească în aceste activități cu valență educațională, asociindu-și brandul cu această misiune valoroasă, dispun de următoarele avantaje:

  • Logo în site-ul companiei;
  • Sigla „Susținător” cu link spre website-ul partenerului;
  • Inserarea logo-ului în materialele de comunicare ce vor fi distribuite;
  • Inserarea produsului/produselor în goodie bag-ul pentru copii;
  • Promoționale personalizate (magnet, caiet, pix, penar și altele);
  • Secțiune brand/mascotă în materialele de cur ce vor fi distribuite copiilor;
  • Mascotă în clasă/școală (1 clasă din 5 maximum);
  • Content customizat în website-ul campaniei, în secțiunea „Educative”.

De cele mai multe ori, potențialii clienți vor să interacționeze cu brandul, cu omul din spatele său, și nu doar cu produsele comercializate. Reprezintă o modalitate eficientă de a fundamenta o imagine solidă atât în online, cât și în offline, prin contactul direct cu copiii și părinții acestora (în această privință, marketing-ul ”word of mouth” funcționează deosebit de eficient). Mai mult decât atât, asociind brandul cu o misiune atât de importantă, cu valență educativă, imaginea sa se va fundamenta pe termen lung, scoțându-i la lumină identitatea și sporindu-i încrederea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Inventive+

Suntem o agentie de publicitate cu o experienta de peste 7 ani in domeniu specializati in Digital Marketing. Am colaborat cu numeroase branduri internationale printre care SKIL, MARS, cat si nationale printre care... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related