New York Festivals si-a premiat in mod oficial castigatorii

DDB Vancouver, DraftFCB New York/Paris, Leo Burnett Chicago, Scholz & Friends Berlin si Vegaolmosponce Buenos Aires sunt marii castigatori ai festivalului de la New York de anul acesta.

Pe site-ul oficial al festivalului pot fi gasite toate rezultatele competitiei. Astfel, la sectiunea "Grands", dedicata celor mai importanti castigatori din festival, premiul Grand Award: Television a revenit agentiei Vegaolmosponce din Buenos Aires, pentru spotul "Shower/Fishes", realizat pentru brandul Axe. La radio, premiul Grand Award a fost acordat agentiei DDB Canada pentru spotul radio "Koala/Platypus/Shrew", realizat pentru Vancouver Aquarium. Premiul pentru cea mai buna campania outdoor a fost acordat agentiei Scholz & Friends din Berlin pentru campania "The Wrong Working Environment Campaign", realizata pentru Jobsintown.de. Agentia DraftFCB din New York si Paris a castigat la categoria design cu campania "Moto Colors", pentru Motorola, iar Leo Burnett Chicago la categoria print, pentru campania "Blown Away" realizata pentru Mercedes-Benz SLK.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Godmother

Suntem BTL din cap pana-n picioare. Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.   Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

diana predu
acum 11 ani
Pentru "dosarele Istoriei" Meritul este DOAR (si strict numai) a lui Mihai Gongu - Senior Copywriter, Alina Zaharescu - Senior Art Director. DOAR aceasta este echipa castigatoare! si asta SI pt ca proiectul a fost inceput cu mai bine de un an in urma - cand a avut (tot asa) un succes foarte de mare. Bravo Mihai, Bravo Alina!

Erata: "Echipa de creatie care a dezvoltat campania de printuri pentru Dosarele Istoriei este formata din:Mihai Gongu - Senior Copywriter si Alina Zaharescu - Senior Art Director." ...si atat! Respect!



Related