Graffiti BBDO este finalista la New York Festivals cu campania de print "Dosarele Istoriei"

Campania de print realizata de Graffiti BBDO pentru revista "Dosarele Istoriei" este finalista la New York Festivals 2005 Print Advertising Awards.
In cadrul acestei sectiuni au fost inscrise 4300 campanii de print si outdoor din 62 de tari, care au fost jurizate online de 80 de directori de creatie din principalele centre de advertising din lume. Procentul de 20 % de lucrari selectate reprezinta excelenta in design-ul publicitar international.

Lucrarile Graffiti BBDO intra acum in competitie pentru medaliile de aur, argint si bronz, rezultatul final urmand sa fie anuntat in luna iunie.
Conceptul creativ al campaniei "Dosarele Istoriei" evidentiaza specificul revistei: momente esentiale ale istoriei secolului XX, cu accent pe personajele-cheie. Campania de print a inclus trei executii, cu personaje istorice celebre, stilizate - Hitler, Lenin si Mao. Acestea au facut parte dintr-o campanie mai ampla, care a inclus si un spot radio si un spot TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related