Headvertising castiga pitch-ul pentru pensiile ING

Agentia Headvertising va face echipa cu companiile Zenith si MMD in campania de promovare a pensiilor obligatorii de la ING. Potrivit unui comunicat de presa al Headvertising, acestea din urma se vor ocupa de media, respectiv de partea de PR a intregii campanii.

La pitch-ul organizat de ING au participat opt agentii, cele trei fiind selectate pentru a transforma ING in brandul preferat de romani in ceea ce priveste pensiile obligatorii administrate privat.
“Intotdeauna debutul unei noi categorii pe piata este, din punct de vedere al comunicarii, o perioada pe cat de intensa pe atat de interesanta. E ca in formula 1 - dupa primul viraj din primul tur se cam stabileste ierarhia pentru prima jumatate a cursei. Din fericire, am fost admisi intr-o echipa foarte competitiva si speram sa le confirmam in scurt timp increderea acordata” spune Serban Alexandrescu, director de creatie al agentiei castigatoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related