Reclama e inima vânzărilor, dar ce dă viață reclamei? Muzica. Conferința Sync About It - punct de întâlnire al publicitarilor și muzicienilor

Reclama e inima vânzărilor, dar ce dă viață reclamei? Muzica. Conferința Sync About It - punct de întâlnire al publicitarilor și muzicienilor

Când ne gândim la reclame, este imposibil să nu observăm cât de importante sunt sunetele și melodiile de fundal, alese întotdeauna cu un scop precis. Muzica joacă un rol esențial: amplifică emoția, transmite mesajul mai eficient și ajută la fixarea produsului în memoria consumatorilor.

Pentru creativii din publicitate muzica este un instrument de bază pentru a-și potența mesajele. În același timp, muzica beneficiază de expunerea pe care o oferă reclamele, ajungând astfel la o audiență mai largă.

Fie că ne amintim piesa Wildest Moments de Jessie Ware din reclama Volksbank, asocierea instantanee dintre Island in the Sun de Weezer și campania Orange sau chiar celebrul și ultra repetitivul Jumbo Jumbo din spotul magazinului omonim, muzica joacă un rol esențial în comunicarea de ansamblu a unui produs.

Cum alegem muzica potrivită pentru reclame și unde o găsim? Sau ca artiști, cum putem să ne promovăm muzica către creativii din publicitate și ce trebuie să știm înainte de a-i aborda?

Pentru a răspunde acestor întrebări și pentru a explora mai multe aspecte legate de acest domeniu, a fost lansată conferința Sync About It - prima conferință din Europa Centrală și de Est dedicată exclusiv sincronizării muzicale, adică asocierii dintre muzică și imagini video.

Evenimentul va avea loc la Palatul Camerei de Comerț în perioada 19-20 februarie 2025 și este conceput pentru a explora oportunitățile de sincronizare și pentru a construi conexiuni esențiale între artiști, producători, compozitori, editori, case de discuri, music supervisors, companii de producție, agenții de publicitate și mulți alți profesioniști din industrie din întreaga Europă. Sync About It își propune să creeze o nouă comunitate de oameni care au nevoie de muzică și oameni care creează sau dețin muzică, promovând colaborarea internațională și circulația liberă a muzicii și a bunelor practici.

Conferința se va concentra pe schimbul de know-how, oferind informații valoroase despre tendințele din industrie, noile tehnologii și cele mai bune practici. Participanții vor avea acces la paneluri și discuții conduse de experți care vor explora dinamica lumii sincronizării muzicii, oferind instrumentele necesare pentru a prospera în acest sector aflat în continuă evoluție.

Printre invitații internaționali se numără:

Keynote speaker: Louisa Rainbird - Amazon MGM Studios
Tom Stanford - Theodore (UK)
Gemma Farrington - Sentric (UK)
Michelle Stoddart - Stoddart Music (UK)
Connie Farr - Think Sync (UK)
Maria Buschuew - Music Please (Germania)
Dave Philpot - Republic of Sync (UK)
Dina Coughlan - Planet of Sound (Ireland)
Marc Tanzmann - Sizzer (Germania)
Borja Torres - Lovemonk (Spania)
Peter Bokor - Undersync (Ungaria)
Kle Savidge - independent Supervisor (UK)
Irma de Wind - De Wind Music (UK)
Lisa Weller - White Horse Music (Germania)
Lyubomir Yordanov - Atom Music (BG)
Steve Farris - independent consultant (UK)

Evenimentul mai include:

- Workshops: descoperă de la experți din domeniu cum să creezi muzică pentru trailere, ce înseamnă producția muzicală pe brief de reclamă sau cum să-ți înregistrezi corect piesele pentru a-ti maximiza veniturile din sync.
- Recepții & Networking: nu rata ocazia să interacționezi cu oameni din industrie, să colaborezi cu alți creatori și să pui bazele unor parteneriate care îți pot duce muzica la next level. Casual, dar strategic. Exact cum trebuie.

Co-Finanțat de Uniunea Europeană prin intermediul LiveMX, Sync About It promite să fie un eveniment esențial pe scena muzicală europeană, favorizând inovația, colaborarea și succesul în domeniul în plină expansiune al sincronizării muzicii.

Biletele sunt disponibile pe iabilet.ro.

Opiniile și punctele de vedere exprimate sunt însă cele ale autorilor și nu reflectă în mod necesar opiniile Uniunii Europene, prin urmare Uniunea Europeană nu poate fi trasă la răspundere pentru acestea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related