Pe 1 martie, Pharmaceris România și Digital Distrikt sărbătoresc un an de când s-au văzut și s-au plăcut. De acolo până la prima campanie a fost doar un pas. Au creat un spațiu autentic de conversație, unde skincare-ul nu e doar despre produse, ci despre educație, încredere și conexiune reală cu oamenii.
De la prima postare și până azi, a crescut frumos în online și este mai mult decât o prezență în spațiul digital, este un punct de reper pentru cei care vor să înțeleagă mai bine ce înseamnă o rutină corectă de îngrijire a pielii. Prin conținut bine gândit și interactiv, și parteneriate strategice cu influenceri, Pharmaceris România a devenit un brand activ în conversația despre skincare, pe toate platformele relevante.
Pharmaceris – mai mult decât dermatocosmetice bazate pe expertiză și inovație, exemplu de empatie în skincare
Brandul Pharmaceris este recunoscut la nivel internațional pentru produsele sale adaptate nevoilor fiecărui tip de piele, dezvoltate de cercetători științifici și testate ulterior de către dermatologi și cosmetologi. Cu formule testate clinic și rezultate dovedite, Pharmaceris oferă soluții eficiente pentru pielea sensibilă, acneică, predispusă la rozacee sau hiperpigmentare, precum și protecție solară avansată și îngrijirea părului.
În România, Pharmaceris a crescut constant în preferințele consumatorilor, devenind un brand de referință în categoria dermatocosmeticelor accesibile și eficiente. Filosofia lor e exprimată simplu - The alphabet of healthy skin, din portofoliul lor făcând parte produse sigure și recomandate de specialiști, de la A la Z.
Digital Distrikt – când creativitatea, strategia și rezultate vizibile fac mix-ul perfect
În spatele acestei creșteri digitale se află echipa Digital Distrikt, agenția care a transformat social media într-un spațiu relevant pentru educație și interacțiune cu targetul. Cu o strategie bazată pe autenticitate și engagement, Digital Distrikt a reușit să creeze o comunitate activă în jurul brandului și a consolidat relația dintre Pharmaceris și public.
„Ne bucurăm să colaborăm cu un brand puternic și de încredere world wide, precum Pharmaceris, care pune accent pe inovație și educație în skincare. A fost un an în care am contribuit la crearea și transformarea identității social media într-un spațiu familiar de informare și inspirație pentru femeile preocupate de sănătatea pielii lor și a întregii familii. Creșterea și implicarea comunității ne confirmă că mesajele noastre au ajuns acolo unde trebuie, iar acest parteneriat continuă să ne inspire.”, Leila Curtamet, Managing Director Digital Distrikt.
În ultimul an, Pharmaceris România a devenit o prezență activă pe platformele de socializare, care are în spate strategii bine conturate care se reflectă și în:
- Facebook: 2,8K followers
- Instagram: 2,1K followers
- TikTok: 500 followers
Nu au lipsit nici colaborările cu influenceri din beauty, pharma și skincare. Nume relevante din industrie, inclusiv dermatologi și specialiști în îngrijirea pielii, chiar și reprezentați pharma, au testat produsele și au împărtășit experiențele cu urmăritorii lor.
Au contat și campaniile de giveaway și PR kits, targeted Ads și strategiile de conținut personalizat propuse de Digital Distrikt. Prin parteneriate cu influenceri, Pharmaceris a oferit produse potrivite fiecărui tip de piele, prin recompensarea și fidelizarea urmăritorilor, care au contribuit la expunerea vizibilității brandului și au creat comunitatea din jurul Pharmaceris.
Prin postări interactive au invitat followerii să-și testeze cunoștințele, să descopere sfaturi de la experți și să interacționeze cu brandul într-un mod engaging.
Pharmaceris: Încrederea consumatorilor, cea mai mare realizare
Un an de creștere în social media nu se măsoară doar în cifre, ci mai ales în încrederea pe care reușești să o construiești cu oamenii care te urmăresc.
„Pharmaceris, ca orice brand global, are standarde înalte și o direcție bine definită. Ceea ce ne-a atras la Digital Distrikt și ne-a convins să începem un parteneriat au fost experiența și portofoliul vast în domeniul pharma, dar și o înțelegere profundă a pieței. Au știut exact cum să transpună valorile noastre într-o strategie digitală relevantă și eficientă. La fel de mult au contat creativitatea și acuratețea lor de înțelegere a brandului, pe care le-au tradus într-o comunicare fresh în mediul online, care informează și inspiră. Ne ghidăm după rezultate, dar suntem atenți la proces și până acum se arată o călătorie frumoasă, între doi parteneri care merg în aceeași direcție.”, Irina Mincă, Training Manager, Pharmaceris România.
(Pre)Vestitori ai îngrijirii și investitori în frumusețe
Primăvara este momentul noilor începuturi, iar Pharmaceris România și Digital Distrikt se pregătesc de noi strategii pentru a duce brandul și mai aproape de consumatorii săi. După un an de prezență social media în care a conturat o sursă importantă de educație, comunicare și conexiune, acest parteneriat continuă cu și mai multe idei de campanii și conținut valoros pentru iubitorii acestui brand. Stay tuned!
La mulți ani de storytelling!