[PR Playbook] Ana Maria Gardiner: Ce e „bine” și ce e „greșit” devine o conversație continuă, iar PR-ul trebuie să fie mai atent ca niciodată la cum comunică, cui și în ce context

[PR Playbook] Ana Maria Gardiner: Ce e „bine” și ce e „greșit” devine o conversație continuă, iar PR-ul trebuie să fie mai atent ca niciodată la cum comunică, cui și în ce context

Ana Maria Gardiner, Managing Partner Lighthouse PR, oferă o perspectivă nouă asupra diferenței între online și offline. Pentru ea, materialele și evenimentele offline au o viață mai scurtă, sunt efemere, „perisabile”. Printre lucrurile care nu-i plac în domeniu este confuzia dintre marketing, social media, PR, digital și comunicare. La capitolul situații limită, a avut de gestionat o criză pentru Pfizer, în timpul pandemiei, timp de 3 ani, printr-o strategie ce a oferit  informație clară, susținută de fapte.

"Companiile sunt mai axate pe rezultate concrete. Vânzările au devenit un KPI mult mai important, ceea ce așează PR-ul  într-o poziție interesantă – el trebuie să genereze impact real, nu doar awareness, iar targeturile se pot atinge doar cu un marketing inspirat", spune Ana Maria.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related