VELO, experiențe imersive memorabile la Sneakers & Co

VELO, experiențe imersive memorabile la Sneakers & Co

Energie bună și relaxare, surprize, extra-fun, premii din cultura sneaker, momente foto, concursuri, oportunități de conexiuni reale. Prezent la Sneakers & Co, VELO a oferit șansa unor experiențe personalizate și a participat la crearea unor conexiuni unice în comunitatea și cultura sneaker.

Experiența de festival face parte, până la urmă, din amprenta brandului VELO. La fel ca inovația, deschiderea de a testa lucruri noi, bucuria de a explora. Brandul și-a propus să fie un catalizator de energie și good vibes, susținând comunitățile creative și sărbătorind momentele speciale.

La Sneakers & Co, VELO a redefinit interacțiunea în cultura sneaker, a creat un loc de explorare și distracție, cu energie de festival și spirit de comunitate.

 

VELO, parte din comunitate

Colecționari de sneakerși, creativi, pasionați de cultura urbană, exploratori de trenduri, urban fashion lovers, peste 15.000 de tineri s-au întâlnit la Sneakers & Co, cel mai important festival din România dedicat sneakerșilor, muzicii și artei, desfășurat între 16–18 mai 2025, la Combinatul Fondului Plastic din București.

VELO a revenit pentru al doilea an consecutiv la eveniment și a adus energie, culoare, experiențe imersive, care au completat atmosfera de festival. Brandul celebrează comunitățile creative și momentele de intersecție și conexiuni reale, se integrează în mod autentic în spații de lifestyle relevante, devenind parte din cultura urbană. 

„În centrul activării noastre a stat dorința de a oferi ceva înapoi comunității și de a crea conexiuni reale. Înțelegem că VELO nu este un produs cu nicotină obișnuit, motiv pentru care am pus accent pe testări ghidate și asistate, astfel încât consumatorii noștri să se simtă în largul lor și informați. VELO propune o nouă modalitate de a interacționa cu produsele pe bază de nicotină, iar noi am vrut să le oferim participanților sprijinul și încrederea necesare pentru a face o alegere informată, spun cei de la VELO.

 

O călătorie imersivă în universul VELO

Confort, conexiune, premii, cocktailuri personalizate, fotografii edgy și momente instagramabile. Participanții Sneakers & Co. s-au bucurat alături de Velo de experiențe interactive și imersive, care au combinat pasiunea pentru sneakerși cu o călătorie în universul brandului.

 

Zona Lounge: confort și conexiune

La intrare, invitații au fost întâmpinați într-o zonă lounge – un loc pentru relaxare și un cocktail signature. Zona de lounge a constituit punctul de start al experienței VELO. Aici, echipa VELO a răspuns la întrebări, a oferit testări personalizate, a fost ghid în universul brandului și a explicat consumatorilor adulți ce face VELO diferit pe o piață competitivă.

Zona de Activare:

Pentru cei în căutare de aventură, adevărata experiență a avut loc în Zona de Activare. Cei care au testat produsele VELO au primit un voucher care oferea acces la locker wall – un perete interactiv cu dulapuri-surpriză. Cu ajutorul unui totem digital, participanții puteau deschide un dulap aleatoriu, fiecare ascunzând un premiu practic și distractiv. Elementul de surpriză e parte din spiritul explorator al brandului VELO.

Premii în spiritul VELO

Premiile VELO au fost alese în spiritul culturii urbane: șireturi fosforescente, kituri premium de curățare pentru sneakerși, șosete haioase care reflectă personalitatea și rucsacuri cool pentru cei mereu în mișcare. Paisprezece participanți norocoși au câștigat chiar și un voucher de 1500 RON pentru Sneaker Industry – unul dintre cele mai populare magazine de profil din București.

Un snapshot de pus în ramă

Și ce-ar fi un eveniment memorabil fără fotografii cool? În Zona de Activare, VELO a pus la dispoziție un photo booth dedicat, unde participanții și-au putut face poze cu prietenii și produsele VELO. Mai mult decât suveniruri, fotografiile au constituit o nouă ocazie de conectare și good fun. 

Distracția continuă online

Experiența de festival și legăturile din comunitatea VELO continuă în mediul online. Pentru a menține vibe-ul și după eveniment, VELO a lansat un concurs online care a încurajat participanții să posteze pozele făcute în zonele VELO. Câștigătorul a primit, de asemenea, un voucher in valoare de 1500 RON pentru Sneaker Industry.

 

De ce VELO și Sneakers & Co. sunt combinația perfectă

Sneakers & Co. a fost scena ideală pentru ca VELO să își exprime angajamentul față de inovație și implicarea în comunitate, oferind o experiență fresh, autentică și interactivă. prin testări imersive, activări gamificate și premii surpriză. 

Pe măsură ce cultura sneaker evoluează, VELO rămâne în avangardă, oferind nu doar produse, ci și experiențe care rezonează cu stilul de viață al consumatorilor și cu sentimentul de apartenență la comunități culturale urbane. 

Călătoria VELO continuă cu noi povești și experiențe. Fie că e vorba de produse inovatoare sau explorări captivante, VELO promite momente minunat de neașteptate, conexiuni reale și distracție în buna tradiție a brandului. 

*(+18) Acest produs conține nicotină. Nicotina generează un grad ridicat de dependență. Produse destinate strict consumatorilor peste 18 ani.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related